Trešdiena, 10. decembris
Guna, Judīte
weather-icon
+7° C, vējš 1.34 m/s, R-DR vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Lietišķas informācijas iegūšana Bauskā un rajonā ir kļuvusi ātrāka un ērtāka

APMAKSĀTS REKLĀMAS LAUKUMS Pasaule ir bagāta ar informāciju un tās pasniegšanas veidiem. Agrāk, kad bija nepieciešama informācija par konkrētu uzņēmumu vai iestādi, meklējām to telefonu grāmatā vai katalogā.

APMAKSĀTS REKLĀMAS LAUKUMS
Pasaule ir bagāta ar informāciju un tās pasniegšanas veidiem. Agrāk, kad bija nepieciešama informācija par konkrētu uzņēmumu vai iestādi, meklējām to telefonu grāmatā vai katalogā. Ja tie nebija pieejami, radās neērtības, kuras tagad ir veiksmīgi atrisinātas.
Nodrošinot iedzīvotājiem ātru un ērtu lietišķas informācijas iegūšanu, kopš septembra Bauskā un rajonā darbojas uzziņu dienests ZL Hotline. Tagad, piezvanot pa tālruņa numuru 7770777, iespējams iegūt izsmeļošu informāciju par aktualitātēm Bauskā, Iecavā, kā arī visā rajonā.
Uzziņu dienests ZL Hotline īsteno izvirzīto mērķu izpildi: nodrošina ikkatru interesentu ar kvalitatīvu informāciju par Latvijas uzņēmumiem, papildina datu bāzi ar pašu jaunāko informāciju, sniedz augsta līmeņa servisu saviem klientiem, nodrošina iespēju saņemt informāciju visu diennakti.
Uzziņu dienests ZL Hotline piedāvā apkopotu informāciju par apmēram 50000 Latvijas firmu. Informācija tiek regulāri atjaunota, kas, savukārt, nodrošina datu patiesumu par to, kādi uzņēmumi ir uzsākuši darbību, kuras firmas ir mainījušas adreses, tālruņu numurus vai darbības veidus, vai arī jau beigušas darbību. Tiek piedāvāta arī papildu informācija, ko firmas par sevi sniegušas – kādus produktus tās izplata, kādus pakalpojumus sniedz, kādi ir to darba laiki, piedāvātās atlaides un citas ziņas.
ZL Hotline komercdienesta vadītājs Juris Rožkalns saka: «Lietišķam cilvēkam informācijas iegūšana ir ikdienas darba sastāvdaļa – tā nepieciešama veiksmīgam biznesam. Lai pilnveidotu klientiem un lietotājiem piedāvāto servisu, mēs regulāri ieviešam jaunus pakalpojumus. Šie jauninājumi būtiski atvieglo informācijas iegūšanu.»
Uzziņu dienesta vadītājs Kaspars Subers: «Lietotāji atzinīgi novērtē ZL Hotline pakalpojumu iespējas gan biznesa, gan reklāmas jomā. Vidējais zvanu skaits dienā ir vairāk nekā 5500. Vienkāršu uzziņu iespējams saņemt 10 – 20 sekundēs, sarežģītu – laika posmā no 50 sekundēm līdz 2 minūtēm.»
Uzņēmumi, kas ievietojuši plašāku informāciju, regulāri saņem statistikas datus par interesentu aktivitātēm ZL Hotline datu bāzē gan kvantitatīvi (skaits), gan kvalitatīvi (cik bieži noteiktā periodā, pēc kādiem kritērijiem vai pakalpojumu veidiem meklē katru konkrēto firmu u. c.). Tā ir iespēja veikt dažādu veidu analītisko darbu gan uzņēmuma ietvaros, gan tirgū kopumā.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.