Baušķeniece Ināra Apine uz «Bauskas Dzīvi» atnāca nākamajā dienā pēc dēla bērēm.
Baušķeniece Ināra Apine uz «Bauskas Dzīvi» atnāca nākamajā dienā pēc dēla bērēm.
Neērti jūtas arī šoferis
Viņa sacīja: «Ir beigušās mana bērna ciešanas, ko sagādāja smaga un neārstējama slimība. Esmu pateicīga SIA «Kalve» par apbedīšanas pakalpojumu nodrošināšanu. Bija ļoti labi, tika sagādāts pilnīgi viss nepieciešamais, mums nācās tikai samaksāt. Tomēr viena lieta mūs, tuviniekus, šokēja un ļoti sarūgtināja.»
Ināra Apine stāstīja, ka dēls miris mājās un tas noticis naktī. Kad nelaiķis sakārtots pēdējai gaitai, izsaukts SIA «Kalve» servisa auto, kas nogādā aizgājēju morgā. «Nestuves, uz kurām tika likts dēla ķermenis, bija tik netīras, apskretušas ar citu līķu izdalījumiem,» neslēpjot pārdzīvojumu, teica I. Apine.
Neērti juties pat SIA «Kalve» šoferis, kurš bija ieradies sniegt šo pakalpojumu. Pārvadātāju rīcībā esot četras šādas nestuves, visas – vienādi netīras, viņš sacījis. Protams, šis nav patīkamākais darbs, bet iztikt bez tā arī nevar. Uz morgu nākas nogādāt gan satiksmes negadījumos pamatīgi sadragātus ķermeņus, gan nelaiķus, kuri mājās vai nomaļās vietās atradušies ilgāku laiku.
Pretenziju uzklausa bez iebildēm
Vai šīs nestuves tiešām nav iespējams notīrīt, nomazgāt, vaicā Ināra Apine. Ir taču pieejami arī dažādi vienreizējās lietošanas mitrumizturīgi pārklāji, ko pēc tam var izmest.
«Bauskas Dzīve» ir informēta, ka līdzīgas pretenzijas nesen bijušas vēl kādas aizgājējas tuviniekiem. Redakcija sazinājās ar SIA «Kalve» biroju Tukuma rajona Kandavā. Darbiniece Mārīte Tropiņa bez iebildēm uzklausīja pretenziju un atzina, ka ir iespējams šo lietu nokārtot tā, lai aizgājēju tuvinieku estētiskās jūtas netiktu aizskartas.