Līdz 1. aprīlim rajonā paredzēts pabeigt sagatavošanās darbus četru tiltu rekonstrukcijai.
Līdz 1. aprīlim rajonā paredzēts pabeigt sagatavošanās darbus četru tiltu rekonstrukcijai.
Noteikumi par vides aizsardzību paredz, ka laikā no 1. aprīļa līdz 1. jūnijam ir aizliegti jebkādi inženiertehniskie darbi, kuru laikā tiek skarta upes gultne. Lai neiekavētos izpildes termiņi, tiltu būves meistari steigs paveikt darbus upju gultnē līdz 1. aprīlim. Tā informē Latvijas Autoceļu direkcijas Bauskas nodaļas ceļu būvinženieris Vilnis Mezeriņš.
Nule kā firma «MA Taka» ir uzsākusi Īslīces upes tilta (ceļš Bauska-Bērzi- Adžūni) rekonstrukciju, ko iecerēts pabeigt pēc trīs mēnešiem. Ja darbi ritēs pēc plāna, maijā, kad betonēs tilta augšējo daļu, tilts tiks slēgts un apbraucamais ceļš būs novirzīts caur Saulaini.
Tuvākajā laikā ceļu būves firma «Viators» ķersies pie Īslīces upes tiltiņa rekonstrukcijas ceļā Bauska-Dobele. Rekonstrukcijas laikā šo tiltu nav paredzēts slēgt, bet pāri tam organizēt transportlīdzekļu kustību pa vienu joslu.
9. vai 10. martā tiks sākta Iecavas upes tilta rekonstrukcija, ko veiks firma «Latvijas tilti», informē V. Mezeriņš. Objekts jānodod ekspluatācijā pēc četriem pieciem mēnešiem. Paredzēts, ka satiksme pāri tiltam notiks pa vienu braukšanas joslu, tilta galos būs uzstādīti luksofori.
Pavisam drīz Bauskā, Mēmeles krastā (Rīgas pusē, virzienā uz upes augšteci), SIA «Avesta» iecerējusi izbūvēt ar akmens šķembām klātu stāvlaukumu. Tur paredzēts novietot inženiertehniskās iekārtas un vagoniņus strādniekiem, kuri piedalīsies Mēmeles tilta rekonstrukcijas darbos.