Darbu jaunajā sistēmā sācis Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras kontaktu centrs. Tā informē Līga Caune, VSAA sabiedrisko attiecību daļas speciāliste.
Darbu jaunajā sistēmā sācis Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) kontaktu centrs. Tā informē Līga Caune, VSAA sabiedrisko attiecību daļas speciāliste.
Iedzīvotājiem jau pazīstams VSAA bezmaksas tālruņa numurs 8001015, jaunā sistēma atvieglo informācijas ieguvi.
Zvanu plūsma tiek regulēta pa trim jautājumu blokiem: pensijas, pabalsti, citi jautājumi. Piezvanot pa bezmaksas tālruni, klients sadzird automātiskā atbildētāja skaidrojumu, kā rīkoties tālāk, lai saņemtu atbildi tieši uz savu jautājumu.
Jaunās sistēmas ieguvums ir atbildēto zvanu skaits – agrāk tādi bija tikai 50 – 60 procentu. Pirmajās divās kontaktu centra darbības dienās atbildēto zvanu skaits pieaudzis līdz 80 procentiem. VSAA konsultanti līdz šim varēja atbildēt vidēji uz 185 zvaniem dienā, pēc jaunās sistēmas ieviešanas – uz 294 zvaniem.
Visu klientu zvani jaunajā sistēmā tiek automātiski ierakstīti un saglabāti. Jebkurā laikā var risināt arī strīdīgas situācijas starp darbinieku un klientu.