A/s «Sadales tīkls» ik gadu saņem apmēram 6000 nepamatotu bojājumu pieteikumus, kuru apkalpošana uzņēmumam izmaksā līdz pat 500 000 eiro gadā. «Sadales tīkls» aicina iedzīvotājus pirms bojājuma pieteikšanas pārliecināties, vai elektrības pārtraukumu nav radījusi problēma īpašuma iekšējā elektrotīklā. Kad pazūd elektrība, vispirms vajag pārliecināties, vai īpašumā nav atslēgušies automātiskie slēdži jeb tā saucamie «drošinātāji». Ja tas ir noticis, tas nozīmē, ka problēma bijusi iekšējā tīklā; iemītnieki paši automātiskos slēdžus var ieslēgt. Katru dienu «Sadales tīkls» saņem vidēji 15 – 30 pieteikumus par problēmām klientu iekšējos elektrotīklos. Iedzīvotāji personīgo telefona numuru vai e-pasta adresi var reģistrēt informācijas par elektroapgādes pārtraukumiem saņemšanai mājaslapā www.e-st.lv.
Zaudējumus rada nepamatoti izsaukumi
00:00
13.10.2020