SIA “Bite Latvija” naktī no sestdienas, 12. oktobra pulksten 20 līdz svētdienas, 13. oktobra pulksten10 veiks vērienīgāko klientu apkalpošanas sistēmas modernizācijas projektu gandrīz 20 gadu pastāvēšanas vēsturē, investējot tajā vairāk nekā divus miljonus eiro, portālu informēja uzņēmumā.
Sistēmas modernizācijas laikā atsevišķiem pakalpojumiem var rasties īslaicīgi klientu apkalpošanas sistēmas traucējumi, kā arī šajā laikā nedarbosies pašapkalpošanās portāls “ManaBite”. Sistēmas modernizācijas darbi neietekmēs “Bite Latvija” tīkla kvalitāti – klienti joprojām varēs veikt zvanus, izmantot mobilo un optisko internetu, sūtīt īsziņas, skatīties Go3 televīziju un izmantot citus ierastos “Bite Latvija” pakalpojumus.
Lielākā daļa klientu neizjutīs neērtības, jo darbi tiks veikti naktī, kad ir vismazākais pieprasījums pēc pašapkalpošanās pakalpojumiem.
“Centralizētās klientu sistēmas modernizēšana ir viens no lielākajiem IT projektiem mūsu pastāvēšanas vēsturē, kurā esam ieguldījuši vairāk nekā divus miljonus eiro, un pie tā īstenošanas jau ilgstoši strādā 180 profesionāļu komanda. Jaunās sistēmas priekšrocības izjutīs mūsu klienti – piedāvāsim inovatīvākus risinājumus un pakalpojumus, kā arī klientu apkalpošana notiks raitāk,” norāda Arunas Mickevicius, “Bite Latvija” ģenerāldirektors.
Jaunās Centralizētās klientu sistēmas ieviešanas laikā “Bite Latvija” klienti varēs izmantot tādus ikdienas saziņas pakalpojumus kā zvanu veikšana un īsziņu sūtīšana, tāpat netiks ietekmēts mobilais un optiskais internets, saglabāsies iespēja skatīties Go3 televīziju, taču uz laiku nebūs iespējams pārvaldīt šādus pakalpojumus: piekļūt rēķiniem, mainīt tarifu plānu vai Go3 plānu, nomāt filmas, kā arī nedarbosies pašapkalpošanās portāls ManaBite. Priekšapmaksas karšu lietotāji tiek aicināti pārliecināties par pietiekamu kredītlimitu un, ja nepieciešams, to papildināt līdz sestdienai, 12. oktobrim plkst. 20.00, jo sistēmas modernizācijas laikā to nebūs iespējams veikt. Savukārt sistēmas modernizēšanas laikā veiktie maksājumi tiks apstrādāti pēc modernizācijas darbu beigām.
“Mēs jau iepriekš atvainojamies klientiem par iespējamām neērtībām, ko varētu radīt Centralizētās klientu sistēmas modernizēšana. Mēs darām visu iespējamo, lai jaunās sistēmas ieviešana noritētu gludi un pēc plāna,” papildina “Bite Latvija” ģenerāldirektors. “Bite Latvija” turpina mērķtiecīgi ieguldīt gan tīkla attīstībā, gan sniegto pakalpojumu kvalitātes celšanā. Šogad “Bite Latvija” ir paplašinājusi 5G tīklu, aptverot jau vairāk nekā 68 % Latvijas iedzīvotāju, kā arī piedāvā savu optisko internetu 80 apdzīvotās vietās visā Latvijā. “Bite Latvija” ir vienīgais operators, kas ieviesis bezmaksas risinājumu klientiem, automātiski bloķējot telefonkrāpnieku zvanus “Bite Latvija” tīklā.
Reklāma