No tiem interneta lietotājiem, kas jūlijā lietoja internetu, 150 000 jeb 12% gandrīz reizi mēnesī mēdz iepirkties internetā, liecina “gemiusAudience” pētījuma dati par šī gada jūliju.Kā biznesa portālam “Nozare.lv” pastāstīja interneta izpētes kompānijas “Gemius Latvia” sabiedrisko attiecību speciāliste Linda Egle, 283 000 no tiem interneta lietotājiem, kuri jūlijā apmeklēja Latvijas interneta lapas, atzīmējuši, ka iepērkas internetā reizi gadā, bet 349 000 – vairākas reizes gadā. “Kā liecina dati, aug ne tikai interneta lietotāju skaits, bet arī internetā iepirkšanās biežums – šogad, salīdzinoši ar šo pašu periodu pirms gada, par 3% audzis gan to interneta lietotāju skaits, kas iepērkas reizi mēnesī, kā arī to, kuri iepērkas vairākas reizes gadā. Savukārt tendence iepirkties tikai reizi gadā sarūk,” norādīja Egle. Savukārt 463 000 respondentu jeb 37% norādījuši, ka internetā neiepērkas. Pētījumā dati veidoti, apkopojot atbildes no vairāk nekā 21 000 elektroniski aizpildītu aptaujas anketu, ko interneta lietotāji aizpildījuši tiešsaistē, un tie reprezentē interneta auditoriju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. “Gemius Latvia” ir interneta pētniecības aģentūras Centrāleiropā un Austrumeiropā – “Gemius SA” – meitasuzņēmums Latvijā.
Gandrīz katru mēnesi internetā iepērkas 12% interneta lietotāju
11:50
18.09.2012