Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Linkaits: Nākamajai valdībai jāturpina mērķtiecīgs darbs pie autoceļu tīkla uzlabošanas; jānodrošina Iecavas un Bauskas apvedceļa būvniecība

Esot satiksmes ministra amatā gandrīz četrus gadus, Tālis Linkaits virzījis būtiskas pārmaiņas nozarē ar galveno uzstādījumu veidot mūsdienīgu, ērtu un iekļaujošu sabiedriskā transporta sistēmu, kā arī attīstīt drošu infrastruktūru gājējiem, autovadītājiem un velobraucējiem, portālu informēja ministra padomniece Maija Rēna.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

T. Linkaits pauž, ka arī nākamajai valdībai jāturpina mērķtiecīgs darbu pie autoceļu tīkla uzlabošanas, izpildot valsts galveno autoceļu ilgtermiņa attīstības stratēģiju. Būtiski nodrošināt Ķekavas apvedceļa pabeigšanu, Rīgas apvedceļa pārveidi par četru joslu ātrgaitas autoceļu un Iecavas un Bauskas apvedceļa būvniecību.

“Transporta plūsmas un satiksmes drošības uzlabošanai nepieciešams investēt valsts galveno autoceļu pārbūvē. Eiropas Komisijas atzinums liecina, ka tikai 8% valsts galveno autoceļu atbilst Eiropas Transporta tīkla prasībām, līdz ar to nepieciešams turpināt uzsākto darbu pie galveno autoceļu pārveides par 2+2 joslu šosejām,” pauž T. Linkaits.

T. Linkaits savā darbā kā prioritāti bija izvirzījis mūsdienīgas sabiedriskā transporta sistēmas veidošanu ar dzelzceļu kā tās mugurkaulu. Šajā jomā lielākais ieguvums ir jaunie elektrovilcieni, no kuriem pirmie pieci vilcieni ir ieradušies Latvijā un tiek komplektēti un testēti. Ir jāpabeidz šo vilcienu sertifikācija un nodošana ekspluatācijā, lai jau nākamā gada pirmajos mēnešos tie būtu pieejami satiksmē elektrificētajās līnijās Jelgavas, Tukuma, Skultes un Aizkraukles virzienā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

T. Linkaits uzsver, ka ir nozīmīgi turpināt darbu pie dzelzceļa kā sabiedriskā transporta sistēmas mugurkaula stiprināšanas, pabeidzot bateriju vilcienu iepirkumu, “Rail Baltica” pasažieru pārvadājumu modeļa sagatavošanu un izstrādājot integrētu Rīgas un Pierīgas sabiedriskā transporta sistēmu.

Latvijas drošam savienojumam ar Eiropu stratēģiski svarīga ir “Rail Baltica” projekta ieviešana iespējami ātrā tempā. Jau pašlaik “Rail Baltica” projektā notiek vērienīgi būvniecības darbi Rīgas Centrālajā stacijā un lidostā “Rīga”, bet dzelzceļa pamattrases izbūve jāsāk nākamā gada otrajā pusē.

Latvijā papildu divām starptautiskajām stacijām Rīgā “Rail Baltica” trasē tiek projektētas 16 reģionālās stacijas, kuras ir svarīgi iekļaut esošajā sabiedriskā transporta un pilsētu infrastruktūrā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Vienlaikus notiek divlīmeņu – autoceļa un ātrvilciena tilta pāri Daugavai pie Salaspils projektēšana, kas atbilstoši tā mērogam, tehniskajiem un ekspluatācijas raksturlielumiem uzskatāms par pasaules līmeņa inženierbūvi Latvijā.

Foto:LVC

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (6)

  1. Un kur bija Linkaitis tos 4 gadus – Havaju salās baudīja saulīti? Vajag darbus un nevis domas par neko…

    7
    2
  2. Šitā populistiskā bļaustīšanās jau apnikusi. Burtiski gadu vai divus atpakaļ pats Linkaits Bauskas apvedceļa atkārtotu vajadzības izvērtēšanu kaut kādā “20 gadu autoceļu plānā” ielika uz 2030. gadu. Tikai vajadzības izvērtēšanu! Kur nu skaņošanu, finansējuma meklēšanu un būvniecību.
    Līdz ar to kāpēc tagad jābļaustās, ka nākamajai valdībai kaut kas jādara?

  3. Piekrītu. Esmu pamanījusi, ka kvalitatīvi izbūvēti daudzi jauni savienojumi starp lielajām maģistrālēm , kas ir loti būtiski

  4. Toties ar lielu pompu ir atgriezies Ainārs Šlesers , kas tālaika labi iecerēto A7 izbūvēja tādu, kāda tā ir. Un arī vinjeti, iespējams, tāpēc pērkam tikai šķērsojot Lietuvas robežu. Cik naudas sadeg tikai vienā dienā, izbraucot cauri Bauskai?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.