Valsts ieņēmumu dienesta (VID) vadība veic pārmaiņas, lai iestāde kļūtu klientiem – iedzīvotājiem un uzņēmējiem – draudzīgāka. Būtiski, lai šis darbs neapstātos un tiktu sasniegti visiem redzami rezultāti, uzsver Ministru prezidente Evika Siliņa, kura piektdien, 5.jūlijā, apmeklēja VID.
Vizītes laikā Ministru prezidente tikās ar VID ģenerāldirektori Baibu Šmiti-Roķi un citiem VID vadības pārstāvjiem, kā arī apskatīja VID Klientu apkalpošanas centru, Muitas laboratoriju, Muitas Video kameru centru un iepazinās ar Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (NMPP) darbu.
“VID vadība uzņēmusi kursu uz pārmaiņām, lai uzlabotu klientu apmierinātību ar iestādes sniegtajiem pakalpojumiem un restartētu sadarbību ar uzņēmējiem. Plānots piedāvāt jaunus digitālos risinājumus, lai vienkāršotu pakalpojumu saņemšanu un nodokļu nomaksu. Svarīgi, ka VID darbs kļūst efektīvāks, samazinot nodokļu administrēšanas izmaksas. Tas viss prasa mērķtiecīgu rīcību, pēc kuras rezultātiem valdība, uzņēmēji un visi iedzīvotāji vērtēs VID darba kvalitāti,” norādīja E. Siliņa.
VID vadība iepazīstināja ar plāniem veidot iestādes pakalpojumu digitālo aplikāciju, lai ērtāku padarītu iedzīvotāju un uzņēmumu ikdienu, kā arī ieviestu citus jaunus digitālos pakalpojumus muitas un uzņēmumu norēķinu jomās. Pašlaik 99% VID pakalpojumus var pieteikt un saņemt digitāli.
Tāpat VID prezentēja plānus par iestādes izmaksu samazināšanu un vadības komandas stiprināšanu, kā arī citu uz kvalitāti un efektivitāti orientētu uzlabojumu īstenošanu. VID vadība tāpat informēja par NMPP un Iekšējās drošības pārvaldes atdalīšanas procesu.
Foto: Publicitātes foto
Reklāma