Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

“Rimi Latvia”: Apgrozījuma samazinājumu ietekmējuši vairāki faktori

Mazumtirgotāja “Rimi” apgrozījuma samazinājumu Latvijā ietekmējuši vairāki faktori, aģentūrai LETA sacīja SIA “Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais, komentējot “Rimi Baltic” īpašnieka Zviedrijas koncerna “ICA Gruppen” biržā iesniegtos pērnā gada finanšu datus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Līdz ar ģeopolitisko situāciju pasaulē, loģistikas pārrāvumiem, pieaugošām energocenām un citiem faktoriem, 2022.gads bija izaicinošs daudzām nozarēm, īpaši mazumtirdzniecībai, kas atspoguļojas arī “Rimi Latvia” apgrozījumā,” norādīja Turlais, piebilstot, ka apgrozījuma kritums ir nenozīmīgs – vien par 0,6%.

Turlais skaidroja, ka pērn arī konkurence Latvijas tirgū ir kļuvusi sīvāka, kas, viņaprāt, ir laba ziņa pircējiem, jo tas uzņēmumiem liek atrast jaunus veidus, kā uzrunāt klientus ar saistošu piedāvājumu.

Taujāts par konkrētu konkurentu ietekmi uz “Rimi” finanšu rezultātiem Latvijā, Turlais plašāku komentāru nesniedza.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

LETA jau ziņoja, ka kopš 2021.gada nogales Latvijā darbu sākusi mazumtirdzniecības ķēde “Lidl”, bet pērn vasarā atvēra pirmos “SPAR” veikalus. Abi šie zīmoli aktīvi paplašina tirdzniecības tīklu visā Latvijā.

LETA jau vēstīja, ka mazumtirgotāja “Rimi Baltic” apgrozījums Baltijas valstīs pagājušajā gadā bija 1,717 miljardi eiro, kas ir par 3,5% vairāk nekā 2021.gadā, bet Latvija bija vienīgā no trim Baltijas valstīm, kur pērn apgrozījums sarucis.

Latvijā “Rimi” apgrozījums pērn salīdzinājumā ar 2021.gadu samazinājās par 0,6% līdz 849,9 miljoniem eiro, vienlaikus Igaunijā “Rimi” apgrozījums pagājušajā gadā bija 440,7 miljoni eiro, kas ir par 7,8% vairāk nekā 2021.gadā, bet Lietuvā apgrozījums pieauga par 7,8% līdz 426 miljoniem eiro.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Visi dati par apgrozījumu ir bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Decembra beigās “Rimi Baltic” pārvaldīja 297 veikalus, kas ir par trim vairāk nekā 2021.gada beigās. Latvijā pagājušā gada laikā “Rimi” veikalu skaits nav mainījes un bija 133, Igaunijā pagājušā gada laikā veikalu skaits sarucis par vienu un gada nogalē bija 81, savukārt Lietuvā decembra beigās bija 83 “Rimi” veikali jeb par četriem vairāk nekā gadu iepriekš.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka “Rimi Latvia” 2021.gadā strādāja ar 1,015 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieaugusi par 20,8% un bija 36,745 miljoni eiro.

Kompānija “Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (3)

  1. Malači rimi, samazinām apgrozījumu par 0,7 % , bet PEĻŅA pieaug par 20,8 % , loģiski , darām mazāk , pelnam vairāk , kāds vēl tur iiet un pārmaksā ?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.