Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskas novada pašvaldības autoceļa Priedītes-Mežotnes stacija pārbūvei papildus piešķirti vairāk nekā 50 000 eiro

Bauskas novada pašvaldības autoceļa Priedītes-Mežotnes stacija pārbūvei papildus piešķirti vairāk nekā 50 000 eiro, informēja Bauskas novada pašvaldībā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Domnieki lēmuši pašvaldības autoceļa Priedītes-Mežotnes stacija pārbūvei 1806 metru posmā piešķirt papildu finansējumu 5860 eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Jau agrāk, 16. decembrī, noslēgta vienošanās par papildu finansējuma piešķiršanu 47 705 eiro ar PVN.

Sākotnēji pēc iepirkuma rezultātiem projekta «Pašvaldības autoceļa B7 Priedītes-Mežotnes stacija» pārbūve (1806 m) posmā no 0,0 km līdz 1,806 km» noslēgts būvniecības līgums ar SIA «Valkas ceļi» par līgumcenu 255 322 eiro ar PVN.

Saistībā ar karadarbību Ukrainā un sankcijām pret Krieviju un Baltkrieviju ir pārtrauktas vai būtiski apgrūtinātas līdzšinējās būvmateriālu un ražošanas izejvielu piegādes, kas rada draudus būvdarbu pabeigšanai noteiktajos termiņos vai projektu īstenošanai vispār.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Būvuzņēmējs SIA «Valkas ceļi» sadārdzinājumu attiecinājis uz tādām pozīcijām kā mehānismi, minerālmateriāli un bituma izstrādājumi. Būvniecības nodaļas speciālisti veica iesniegtās dokumentācijas izskatīšanu, un secināts, ka norādītās izmaksas atbilst šī brīža tirgus situācijai valstī.

Būvobjektu bija plānots pilnībā pabeigt ne vēlāk kā līdz 2022. gada 30. jūnijam, bet saistībā ar karu Ukrainā un, kā pauda pašvaldībā, arī birokrātiskiem šķēršļiem, darbi būtiski kavējas. Tagad noteiktais termiņš, kad objektam jābūt gatavam pieņemšanai ekspluatācijā, ir 2023. gada 30. jūnijs. Tad darbiem jābūt pabeigtiem, atzinumiem no institūcijām saņemtiem, visiem nepieciešamajiem dokumentiem par objekta pieņemšanu ekspluatācijā jābūt iesniegtiem Bauskas novada būvvaldē.

Kā «Bauskas Dzīve» ziņojusi iepriekš, autoceļa Priedītes-Mežotnes stacija pārbūves risinājums paredz caurteku un drenāžas pārbūvi, ceļa pamatnes izbūvi un dubulto virsmas apstrādi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pašvaldības autoceļš B7 Priedītes-Mežotnes stacija izmantojams kā alternatīva noslogotajam autoceļam P103 Dobele-Bauska maršrutā «Bauska-Pilsrundāle». Tā kā autoceļam ir zema autotransporta plūsmas intensitāte, to ērti varēšot izmantot ekotūrisma cienītāji – velobraucēji un gājēji.

Autoceļš savieno valsts autoceļu V1034 Bauska-Priedītes ar P103 Dobele-Bauska un starptautiska mēroga tūrisma galamērķus: Rundāles pili un Bauskas pili. Abi tūrisma objekti izceļas ar augstu tūrisma apmeklējuma intensitāti, īpaši vasaras sezonā.

Attēlā – pagrieziens uz ceļu Priedītes-Mežotnes stacija. Foto autors: Ivars Bogdanovs.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (11)

  1. Ārprāts ārprāts! Termiņa pagarinājums viens gads!!! Papildu finansējums vairāk kā 50 tk eur!!! Nepilnu divu km ceļa pārbūvei!! Attaisnojums – karš Ukrainā!!! Birokrātiski šķēršļi!!! Te nu gan kāds vai kādi jākar pie lielā zvana!!! Un būvniekam vajadzēja sadot pa Spārniem – aplauzt tos, nevis mīkstoties!!! Ieskatoties IUB mājaslapā un paziņojumos par iepirkumu rezultātiem, redzam, ka Valkas ceļi ir sagrābušies veselu lērumu valsts un pašvaldību pasūtījumu. Viņiem vienkārši nav pietiekami cilvēkresursu un tehnikresursu. Aizbildinās ar karu un birokrātiju!!!

    10
    1
  2. Līgums noslēgts 2021.gada 11. novembrī. Būvdarbi jāizpilda līdz 2022.gada 30.jūnijam, t.sk. līdz 2021.gada 31.decembrim jāizpilda būvdarbi ne mazāk ka 30% apmērā no kopējā apjoma. Tātad sākotnēji darbu izpildes termiņš bija nepilni 7 mēneši. Šobrīd ir tā, ka darbu izpildes pagarinājuma termiņš pārsniedz sākotnējo līgumā noteikto termiņu. Tas ir normāli un likumīgi? Izskatās, ka nē.

    11
    1
  3. kāds ar visurgājēju var izbraukt šo ceļa posmu, kājām iziet to nav iespējams? “Fronte tēva māju pagalmā”, jeb…?

    3
    1
  4. odziņas būs pēc tam, kad tiks saņemtas jaunās formulas un Centrālās statistikas pārvaldes dati, pēc kā šogad aprēķinās sadārdzinājumus valsts un pašvaldību objektos. Pirmām kārtām sadārdzinājums skars tās pašvaldības, kurās vadībā ir pašreizējo valdības koalīcijas partiju pārstāvji, opozīcijas partiju pārstāvētām pašvaldībām tas ‘sadārdzinājums” varētu nebūt tik liels.

    4
    1
  5. Vai tad tuvāk nebij ceļa meistaru? Ceļa tehnika jāved uz treilera tas jau cik maksās šurp un atpakaļ, nu tā nesaies tajā naudā! Kāds sakars ar UA karu? Smilti, škembas no Ukrainas ved? Varbut darbinieki no turienes. 1,8 km saremontēt tik drausmīga problēma. Kā tad ar apvedceļu Bauskai tas ir vispār jaaizmirst ar šiem tipiem no paligskolām, komunistu pecnācējiem, kam prātā tik kampt naudu!

    6
    1
  6. tā “stacija” laikam pieminēta projekta svarīguma dēļ? Vien tā ēciņa jau sen kā ir privātīpašums un iebraukšana tajā notiek no Viesturu ceļa puses. Protams, naudas “sadalei” jābūt daudz maz proporcionālai iedzīvotāju daudzumam arī bijušajos, apvienotajos novados, bet, vai tiešām Rundāles apvienotajā pārvaldē tiešām šis ceļš no Priedīšu kapiem līdz šosejai Bauska- Eleja ir ir iedzīvotāju ilgi gaidītais objekts, kuru viņi gadiem lūgušies Rundāles pašvaldībai? Tāpat kā Mazās ielas iedzīvotāji Bauskā to darījuši jau daudzus gadus, bet nekā? Vai tiešām tas bitumens, nepieciešamais ceļa apstrādei, ir kļuvis par vairāk kā 50 tūkstošiem dārgāks, jo diez vai uzņēmuma pieminētie minerālmēsli vismaz šajā objektā būs vajadzīgi? Varbūt varam iztikt arī bez bituma, kā lielākajā ceļa Bauska- Priedītes posmā? It sevišķi, ja nav bijusi vajadzība jau pus gadu izmantot šo atjaunojamo ceļa posmu, jo neviens taču nav žēlojies, ka nevar kaut kur piekļūt. Ceļa posms, izskatās, līdzvērtīgs, sporta hallei un baseinam, objektiem, kas iemanto zināmas daļas iedzīvotāju interesi vien pēc objekta atklāšanas, vai arī šoreiz tā būs?

    4
    1
  7. varbūt Rundāles un Bauskas iedzīvotājiem svarīgāk būtu ar bitumu apstrādāt ceļa posmu gar Važites kapiem, lai vasarā putekļu mākoņi nenosēžas uz tuviniekiem atnestajiem ziediem un kapu apmeklētāju drēbēm, nevis ceļam caur privātīpašuma briķšņiem?

  8. visām šādām un līdzīgām domes “izdarībām” ir devusi vienu apzīmējumu- “mērkaķi”

    3
    1
  9. Tad jau Eiropas dzelzceļu būvēs tuvu pie simts gadiem ar šitādiem “ceļiniekiem”…

    2
    1
  10. Tāds interesants projekts… . Mežotnes staciju vienkārši ievilka projektā. Cauri vecajai karjerai uz Priedītēm, jā ir sajūta, ka kamēr kāds pie teikšanas žigli jāsabīda lietas. Pie pirmajiem plūdiem posms cauri karjera vienkārši izzudīs un tur pat ar traktoru neizbrauks, tad uzstādīs zīmi strupceļš un lieta darīta. Prieks, ka kāds spēj ko tādu izraut cauri…. . Varbūt karjerā varēja izrakt dīķi….

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.