Ielas Bauskā joprojām ir bedrainas, slikti koptas, uz gājēju pārejām nav atjaunots krāsojums pat ne uz galvenajām ielām un krustojumiem, ziņo pilsētas iedzīvotāji.
Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja Līga Vasiļauska skaidro, ka SIA «Vides serviss» Bauskas pilsētā veica ielu uzturēšanas darbus līdz 2023. gada 1. maijam pilnā apmērā, pēc tam viņiem tika saglabāta tikai ielu uzkopšana ar tehniku, samazinot apjomu līdz divām reizēm mēnesī, izvērtējot pieejamo finansējumu un nosakot prioritātes.
«Bauskas apvienības pārvaldes budžetā ielu un ceļu ikdienas uzturēšanai plānotais finansējums 2023. gadam ir 1 201 403 eiro, no kuriem jau pašlaik (par veiktajiem darbiem no 2022. gada decembra līdz 2023. gada aprīlim) izlietoti 486 426,98 eiro, t. sk. 250 789,69 eiro tikai Bauskas pilsētai. Par ielu uzkopšanu ar tehniku aprīlī izlietoti 8446,2 eiro,» informē Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja.
L. Vasiļauska uzsver: «Kopējais Bauskas apvienības pārvaldes apsaimniekojamo autoceļu un ielu garums ir 563,58 km, savukārt Bauskas pilsētai tikai 54,14 km. No kā ir redzams, ka pilsētas ceļu garums veido aptuveni 10% no kopējā ceļu garuma, bet finansējums izlietots 51% apmērā.»
un cik naudiņas novads iztērēja, salīdzinājumam, šajos 5 mēnešos tikai pelēkajā un silikāta- sarkanā māla ķieģeļu ēkās šad tad darba laikā sastopamo uzturēšanai?
Cik ir pārmaksāts būvniecībā attiecībā pret konkursu vinnētāju sākotnējo līgumsummu? Cik ir samaksāts deinstualizācijas megaprojektos? Varbūt tā nauda ilglaicīgi un saprātīgi ir jāmaksā tieši deinstucializējamo vecākiem?
Kamēr nenometīsiet okmani un mačeku, neaizdzīsiet romanovu, rijkuri, vasiļevsku un šķiliņu nekas labs nebūs. Būs tikai daudzmilijonu objekti un ubagi.
Par Bauskas ielām varētu uzņemt diezgan vienveidīgu vēstures reklāmas roļļiku – Salātu, Slimnīcas, Pionieru, Dārza, Kalna, Uzvaras (mazās pat nav pieminēšanas vērtas). Normālu asfalta segumu tās nav redzējušas ne padlaikos, ne atjaunotās LV laikā. Varētu domāt, ka kāds lāsts, jebšu secinām, ka 100 gadu laikā, principā nav mainījies nekas. Izņēmums, protams, ir 3 mega projekti Rīgas, Pilskalna un Brīvības bulvāris, kur par ārprātīgiem līdzekļiem ārprātīgi ilgā laikā ārprātīgi nekvalitatīvi tika ieklāts bruģis.
Kaut kā kā iedzīvotājam gribētos redzēt arī reālu pielietojumu. Kalna ielas aplī bedre, ko nevar apbraukt, jau mēnešiem stāv, salātu iela ar katru mēnesi trakāka, vēl kāda fūre pamanās izbraukt cauri padangāt, pie mazā Rimi un mazās Maximas arī neapbraucamas bedres utt. Apnicis ik dienu lauzt mašīnu un maksāt ceļa nodokli par neko!!!
Tuvojas brīdis. kad baušķenieku pacietības mērs būs pilns. Vai nu strādājiet, ķēmi, ja vispār to protat, vai atkāpjaties un dodiet vietu spējīgākiem! Vienmēr varēja i bedres salāpīt, i zebras sakrāsot, bet nu to vien dzird – nekam nav naudas. Tad netērējiet visādās stulbībās un saimniekojiet tā, lai ir, mērkaķi tādi!
Varbūt kāds gudrinieks nojauš, kāpēc Dārza iela tika nopiķota pirms 2 brīvdienām?
Zinu droši. Gaida lietu, kad bedrītes pietecēs ar ūdeni un dubļiem. Tad arī veiks pārējo…
Atlaist šitos liekēžus! Kādas ir Bauskas ielas? SIA Viona līdz ziemai aizlāpīs tās bedres, kā ar tādiem vispār var slēgt līgumus??? Viņi taču pierādījuši ka nevienu objektu nevar kvalitatīvi un laikā pabeigt.!?!?
VS bedrīšu jautājumu risināja operatīvāk un laikam arī kvalitatīvāk. Ar VS nesanāk ” finanšu plūsmas” ? Patiesību sakot Rīgas bedres rauj nost riteņus, Bauskā vēl jāpagaida kādu gadu līdz Rīgas bedrēm. Kad Bauskā ievēlēs aptaurētos progresīvos stabiņniekus, tad NA liksies ceļu inženierijas kalngals , bet kopumā Latvija strauji virzās uz Āfriku. Brīnumainā kārtā arī Lietuva ir zaudējusi ceļu būvniecības un ceļu uzturēšanas kvalitāti. Tas ir kopējs ES pagrimums vai kas? Varbūt tā ir ceļu ” zaļināšana”?
Laikam tās daudzās apvienību un savienību valdošās meitenes un zēni vienkārši neko nejēdz no ceļiem, ielām un citām tehniskām lietām. Droši vien nav RTU vai vismaz Smiltenes tehnikuma ceļinieku izglītības, nav sertifikāta, nav pieredzes, nav gribēšanas un varēšanas. Ne tehniskas, ne organizatoriskas, ne juridiskas, ne finansiālas varēšanas. Pretējā gadījumā mēs brauktu pa smuki izfrēzētiem, gludiem un jauniem lietuviešu tipa asfalta ielāpiem , kas izbūvēti sausos laika apstākļos.
Beidziet čakarēt prātu,ko saremontējāt?????
bet, kur tad palicis savulaik visu pensionārīšu mīlulis Čačs? Arī pievienojies naudas apguvēju kopienai domē? Tiem Tur, kuri budžeta un ES fondu līdzekļus “apgūst”, nevis izlieto iedzīvotāju aktuālo problēmu novēršanai. Pie tam to “apguvēju” jau savairojies tik daudz, ka novada parāds aug katastrofālā progresijā. Diez, ja nebūtu izlīdzināšanas fonda un ES naudas, viņi zāli ēstu?, bet tā arī šogad izdegusi…
Apguvēji ir sapratuši, ka miljonu ēku objekti ir tieši tas kas vajadzīgs viņiem. Jocīgi, ka viņi nav metušies kaut vai uz miljonu autobāņa būvniecību uz Vecumniekiem un pilnīgu Bauskas pārasfaltēšanu. Uz parāda protams. Rīgā laikam ir sapratuši, ka ielu miljoni nav sliktāki par ēku miljoniem un ir kārtīgi uzrakuši Rīgu.