Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Baušķenieku ievērībai! Salātu ielas posms uz laiku satiksmei slēgts

Vairāki iedzīvotāji pirmdien “Bauskas Dzīvei” pauda savu sašutumu, ka laicīgi nekur nav publicēta informācija, ka ar šo nedēļu tiek slēgts Salātu ielas posms Bauskā. Pašvaldība vēlā pirmdienas pēcpusdienā savā tīmekļavietnē bauskasnovads.lv ievietoja aktuālākās ziņas par plānotajiem darbiem un publicēja arī satiksmes organizācijas shēmas. Informācija tika izplatīta arī sociālajos tīklos.

No šodienas, 28. janvāra, remontējamā Salātu ielu ielas posmā Bauskā tiks ieviesta jauna satiksmes organizācija, kas paredzēta, lai nodrošinātu efektīvu brauktuves būvdarbu norisi, “Bauskas Dzīve” uzzināja pašvaldībā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Saskaņā ar publiskoto satiksmes organizācijas shēmu, Salātu ielas posms no Zaļās ielas līdz Dārza ielai būs pilnībā slēgts transporta kustībai. Salātu ielas un pieguļošo ielu māju iedzīvotājiem piekļuve dzīvesvietai un īpašumiem tiks nodrošināta pa apbraucamajiem ceļiem  – Dārza ielu, Slimnīcas ielu, Zaļo ielu un Mazo Salātu ielu. Nokļūt līdz veikalam “Mājai un dārzam” varēs no Mazās Salātu ielas.

Savukārt Salātu ielas daudzdzīvokļu namu iedzīvotāji izbraukšanu uz Salātu ielu aicināti aizstāt ar izbraukšanu uz Vītolu ielu un Dārza ielu.

Pašvaldība vērš uzmanību, ka satiksmes ierobežojumi būs spēkā līdz objekta pabeigšanai.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Salātu ielas posmā tiks veikti vairāki būvdarbi, sākot ar asfalta seguma demontāžu pilnā brauktuves platumā no Zaļās ielas līdz Dārza ielai. Sekos ierakuma izbūve posmā no Dārza ielas līdz Bērzu ielai, kā arī betona apmaļu noņemšana un apauguma likvidēšana no Zaļās ielas līdz Dārza ielai. Vienlaikus turpinās arī sadzīves kanalizācijas izbūves darbi.

Jau vēstīts, ka projektā paredzēta brauktuves ceļa segas pārbūve 597 metru garumā, iekļaujot inženierkomunikāciju tīklu izbūvi ar jaunas ūdensapgādes sistēmas ierīkošanu (771,80 m), sadzīves kanalizācijas izbūvi (829,10 m), lietus kanalizācijas sistēmas pārbūvi (959,20 m), elektroapgādes (ārējo) tīklu ierīkošanu 720 metru garumā ar 26 apgaismojuma stabiem, kā arī tiks veikti esošo inženiertīklu aizsardzības pasākumi, ceļa aprīkojuma uzstādīšana un labiekārtošana.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Drošai transportlīdzekļu kustībai, kā arī gājēju un citu satiksmes dalībnieku drošībai izbūvēs gājēju/velosipēdistu celiņu, bet trases posma robežās pieslēgumā ar Mazo Salātu ielu līdz Pīlādžu ielai paredzēta rotācijas apļa izbūve.

Darbus objektā saskaņā ar noslēgto līgumu veic ceļu būves firmu SIA “Binders”. Līguma kopējā summa ir 1 956 536 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa, un būvdarbi tiek veikti atbilstoši SIA “ReālProjekts” izstrādātajam tehniskajam projektam. Līguma nosacījumi paredz, ka darbiem jābūt pabeigtiem desmit mēnešu laikā no būvdarbu zonas nodošanas dienas. Atgādināsim, ka ielas pārbūve sākās pagājušā gada decembrī.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (37)

  1. Informācijas trūkums bija jau iepriekš! Pašvaldībā kādam par to būtu jāatbild! Komunikācijas nodaļai.

    21
    1
  2. Bauska- pilsēta kur vis tiek darīts caur vienu vietu. Un iedzīvotāju vajadzības arī ir pie vienas vietas.

    32
    3
  3. Pie Lidl iela ciet, uz otru pusi pēc noteikumiem arī nedrīkst braukt un februārī aizvērs Dārzas ielas posmu gar poliklīniku 😀 Nu baigie malači!

    31
    3
  4. Ātrāk aizvērtu to dārza ielas posmu, jo braucot ārā no dārzas ielas besī tie, kas brauc pāri no slimnīcas puses..

    10
    21
  5. Varējāt jau sākumā sakārtot ielas kas ir paredzētas apbraukšanai. Tur tak mīnu lauks

    17
    1
  6. tie daudzie krankeni, kas saviesušies pilsētā un ne tikai tie, pie lauku plašumiem un traktora stūres pieradušie. Diez vai autoskolās viņiem nemācīja, ka pirms nogriešanās vai arī kustības turpināšanas krustojumā transportlīdzeklim jāieņem uz brauktuves attiecīgā vieta, nevis jāpiespiežas ielas labajai malai pirms kreisā pagrieziena veikšanas un otrādi, nogriežoties pa labi. Vai tiešām jūs savā kaut džipā jūtaties kā vadot divdesmitmetrīgu fūri? Vai tiešām tik grūti saprast, ka ne viena vien iela pilsētā ir daudz platāka par jūsu iecienītajiem lauku celiņiem? Saprast to, ka neieņemot attiecīgo stāvokli uz brauktuves, jūs radāt stresu aiz jums stāvošajiem un attiecīgos gadījumos arī paši dev? Ko piebilst, labi ka te nav Rīga, Jelgava, kur tādi “pāķi” tiek ātri izmācīti, atradināti no ‘saviem” satiksmes noteikumiem.

    9
    3
  7. uzklausiet taču beidot masas, tās masas no kvartāla un atstājiet to ielu kāda ir, jo neērtības taču viņiem.

    5
    9
  8. Kāds sakars? Tu saprati ko rakstiju? Besī tas, ka iepriekš tā nebija, ka tagad jāgaida uz pretējiem (Kas brauc no slimnīcas puse pāri), lai nogrieztos pa kreisi.. Tapēc nevaru sagaidīt, kad uzliks atpakaļ to sētu. Savādāk visi tagad mauc iekšā pie rimi, lido pa to ielu pārsniedot ātrumu gar slimnīcu.. Ka tik ietaupīt kādu minūti, nekas tagad brauks kā visi līdz autoostas krustojumam un griezīs pie luksafora 🙂

    11
    11
  9. Neviens nav pret kārtīgu Salātu ielas remontu, bet slēdzot ielu uz tik ilgu laiku vajadzēja sakārtot normālas izbrauktuves no kvartāla

    26
    2
  10. kranken, pēc tava rakstītā var saprast, esi tiešām slims, ar galvu slims, ja nespēj izbraukt vienu no vienkāršākajiem krustojumiem pilsētā

    11
    4
  11. Man nebūtu nekas pret satiksmes atļaušanu Dārza ielas attiecīgajā posmā, kas būtiski atslogo Slimnīcas un Zaļās ielas krustojumu, taču tad jānoliedz stāvēšana uz ielas, kas liedz kustību abos virzienos vienlaikus, jākontrolē braukšanas ātrumu un, iespējams, krustojumā jāuzstāda luksoforu.

    13
    2
  12. Kvartālam atkritumus neizvedīs, ātrā palīdzība un ugunsdzēsēji nevarēs iebraukt?

  13. “Savukārt Salātu ielas daudzdzīvokļu namu iedzīvotāji izbraukšanu uz Salātu ielu aicināti aizstāt ar izbraukšanu uz Vītolu ielu un Dārza ielu.” – Pašvaldība piedāvā braukt pa iekšpagalmiem… Kad jāmaksā nodokļi un jāuztur tā “padomjlaika iela” aiz Dārza ielas 26/1 un 26/2 mājām, tad paziņo, ka tā nav brauktuve – bet gan esot šo māju “iekšpagalms”! Kad jāveido apbrauktuve – tad “privātie iekšpagalmi” uzreiz tiek pasludināti par “koplietošanas izbraukšanas ceļiem”. Vēl nedēļa, un tās “izbrauktuves” vietā būs neizbraucams dubļu grāvis! Pašvaldībai būtu pienākums vismaz pāris kravas šķembu vai kasītā asfalta uzbērt – ja jau pasludina to par “izbrauktuvi uz Dārza ielu”.

    28
    1
  14. Kā uz delnas redzama nekompetence, fakts, ka pasūtītāja atbildīgais ir bez pieredzes celtniecībā , nav ar inženiera diplomu un “nerubī fišku”.

    20
  15. Bauskā pašvaldība nelikumīgi visu pilsētas teritoriju ir sadalījuši tā, ka nekas “publisks” nav pilsētai atstāts – visa teritorija sadalīta “māju īpašumos” – dažām kvartālu mājām pat nenodrošinot izbraukšanu uz tām pāris atstātajām “pilsētas ielām”. Pat pie bernudārza var piebraukt tikai no dzīvojamo māju privātajiem iekšpagalmiem! Toties Pašvaldībai nav jārūpējas par pilsētas teritoriju – un iedzīvotāji vēl maksā nodokļus par faktiski “pilsētas zemi”!

    16
    2
  16. Trešo reizi, varbūt tev saprotamāk, iepriekš kamēr bija tā sēta tad bija labāk un braucot ārā no tās ielas labajā pusē jau viss bruģis pizģec..

    4
    7
  17. tiešām nesaproti, ka tulkojumā no vācu valodas tas nozīmē- slims, saprotams, ar galvu slims

    3
    5
  18. Vot, šitais ir “labs”! Tagad transports masveidā brauks pa iekšpagalmiem, sadangās tos un pēc tam māju iedzīvotājiem Bauskas apvienības pārvalde uzkliegs, ka pašvaldībai nav jātaisa māju iekšpagalmi, kas ir privātīpašums! Vienreiz ja tā tika pateikts! Super! Tik gan jau, ka attiecīgās amatpersonas šos komentārus nelasīs vai arī, ja lasīs, tad savā augstprātībā secinājumus neizdarīs, jo komentāru rakstītājus “nav ko ņemt par pilnu”.

    23
  19. Pilnīgi nepārdomāta iebraukšana daudzdzīvokļu mājām. Jāņem ar steigu nost akmeņi, jānozāģē tas līkais bērzs, jānovāc tās divas automašīnas, kuras stāv Vītolu ielas sākumā, pilnīgi ačgārni novietotas, jānoņem aizlieguma zīmes aiz bijušās VID ēkas un vēl un vēl. Kustieties, ierēdņi. Pirms ielas remontdarbiem tas viss bija jāieplāno, jāizvērtē, tad jāsakārto…Bardaks, dubļi, dusmīgi iedzīvotāji ….. Tūlīt vēlēšanas . Neiebalsos.

    15
  20. Tieši otrādi! Māju iedzīvotājiem jānoliek vēl 3 akmeņus uz savas “iekšpagalmu zemes – aiz Dārza 26/2, starp Dārza 22/2 un 26/1, un starp Dārza 18 un Dārza 22/1. Varbūt tad, kad neviens vairs netiks pie bērnudārza un Dārza 18 un pie Dārza 24, Bauskas iedzīvotāji sapratīs, kā pašvaldības viņus visus ir apjājusi, būvnormatīvos noteiktos “obligāti nodrošināmos piebraucamos ceļus pie ēkām” pieskaitot citu māju īpašumiem – lai tikai noplēstu vairāk nodokļu, un atkratītos no šo ceļu uzturēšanas…

    11
  21. Iepriekš bija viss slikti, jo iela nav izbraucama.
    Tagad viss slikti, jo ielu remontē. Turklāt remontē arī visi nepareizi un komunikācija slikta (ok, par šo jāpiekrīt.. aizslēdza bez brīdinājuma un risinājuma).

    Tad jautājums, kur jūs visi visu zinošie Bauskas iedzīvotāji esat? Kāpēc nedarbojaties savu un citu cilvēku interesēs?

    Diez gan smieklīgi ienākt šeit komentāru sadaļā (pie jebkura raksta) un tad lasīt cik viss ir slikti un cik visi nekompetenti, bet paši tālāk par komentāru rakstīšanu netiek. Ja gribat, lai ir labāk, tad kaut kas ir arī jādara, nav diemžēl pašvaldības uzdevums visu nokārtot mūsu vietā un izpatikt visiem 100% iedzīvotāju.

    6
    7
  22. Ja pēc Domes ieskata nevar ietekmēt akmeņus uz kopīšuma zemes, tad piedāvāju uzlikt vēl akmeņus starp Vitolu 2 un Vītolu 4. Šī caurbrauktuves zeme pieder Vītolu 2 īpašniekiem.

  23. Andža, nedzen demagoģiju. Viss ir ļoti vienkārši. Ir pasūtītājs-pašvaldība, ir pasūtītāja atbildīgais jeb projekta vadītājs. Būvobjektā ir jābūt darbu veikšanas projektam, kurā ir noteikts kā, kad, kādā veidā veiks darbus. Pasūtītāja projekta vadītājs pirms darbu uzsākšanas pieprasa no būvnieka satiksmes organizācijas shēmu, to paraksta ja tā ir pareiza un derīga un kontrolē tās izpildi laikā , vietā, zīmju un barjeru pareizību un esamību. Tas ir fiksēts būvniecības likumos, pašvaldību saistošajos noteikumos un to zina jebkurš, kurš būvobjektā nav palīgstrādnieks. Būvnieks tam visam var uzspļaut un rīkoties kā ienāk prātā. Tas liecina par pasūtītāja projekta vadītāja neatbilstību amatam, nezināšanu, pieredzes trūkumu, slinkumu, gribasspēka trūkumu, arī , iespējams, par korupciju. Satiksmes organizācija būvobjektā nav iedzīvotāju problēma un pienākums. Papildus visam, būvniekam ir jābūt apdrošināšanas polisei par zaudējumu segšanu trešajām personām, tas ir iedzīvotājiem. Polise ir? Kāds ir pieprasījis? To nosaka likums.Summa būs pietiekama sabojāto ceļu un pagalma remontam? Šim satiksmes organizācijas jautājumam bija jābūt arī līgumā. Kas, ko dara, kad dara, par cik dara.

    8
    1
  24. Ļoti jauki, ka ir aktualizējies “privātīpašuma” un privātīpašuma jautājums.

  25. Protams, ka pašvaldības vienīgais pienākums ir iekasēt nodokļus, par kuriem uzturēt pašvaldības klerkus – “Andžas”, maksājot viņiem par “tukšu un smieklīgu birokrātisko atrakstīšanos uz iedzīvotāju iesniegumiem”. Viss pārējais taču jādara iedzīvotājiem! Galvenais, nevajag aizmirst reizi četros gados aiziet nobalsot par kādu no “Andžu maizes devējiem”…

    6
    2
  26. 2. man adresētais koments diemžēl netrāpīja – nestrādāju pašvaldībā.

    Un ne jau mans komentārs bija domāts tikai par pašvaldības darbu – bet kopumā. Ceļu būvnieki slikti, pašvaldība slikta, viss slikti. Nu bet, lūdzu, rekur pirmais man adresētais komentārs izskatās, ka saprot par ko runā, tad kur problēma ar visiem likumam citātiem vērsties atbildīgajās iestādēs?

    Protams, aizslēgt ielu nepabrīdinot un nesakārtojot kārtīgi satiksmes alternatīvas ir zem katras kritikas, bet ja iedzīvotāji neko nedarīs (komentēt BDz forumā neskaitās), tad jau nekas labāk nepaliks.

  27. Remontēt ir jāprot. Pašvaldībā daudzi un daudz neprot un negrib prast. Turība…Rēķinus rakstīt prot.

    2
    1
  28. Kādēļ nekas netika minēts ,ka tiks traucēta satiksme un bojāts asfalta segums Dārza ielā pie Salātu ielas krustojuma?

  29. tad, kas ,tavuprāt, tiem iedzīvotājiem būtu jādara, redzot vietējās varas neizdarības, bieži vien viņu stulbumu? Iet uz domi ar dakšām? Ja domes amatpersonu, ieskaitot deputātus un pašu priekšsēdētāju atruna uz teju visas ielas iedzīvotāju, ir jau arī vienaldzīgie un citi “dīvaiņi”, pamatotām prasībām, tām, kuras izteiktas arī ne vienā vien domes sēdē, paziņo jau dzirdēto- “būs tā kā mēs teicām, vai vispār nebūs” . Andžiņ, dēliņ, tev ir vēl kāds “padoms”, jeb arī tevi šie iedzīvotāju komentāri “grauž kantes” tavām iecerēm jau šāgada jūnijā?

    2
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.