Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Codes pagastā uz ceļa A7 satiksmes negadījumā cietis cilvēks

Ceturtdienas, 23. novembra, sniegotā rītā plkst. 7.52 ugunsdzēsēji glābēji devās uz Bauskas novada Codes pagastu, kur bija noticis ceļu satiksmes negadījums.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Avārijā uz maģistrāles A7 iesaistītas vieglā un kravas automašīna. Ugunsdzēsēji glābēji ar hidraulisko instrumentu palīdzību no vieglās automašīnas atbrīvoja vienu cilvēku, kuru nodeva Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķiem, skaidro Viktorija Gribuste, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) Prevencijas un sabiedrības informēšanas nodaļas vecākā inspektore.

«Bauskas Dzīve» interesējās arī, kāda satiksmes negadījuma laikā bijusi brauktuves tīrība. Anna Kononova, valsts SIA «Latvijas Valsts ceļi» komunikācijas vadītāja, informē, ka posmā Iecava–Code 47,6. – 59,3. kilometrā tika tīrīts un kaisīts 23. novembrī plkst. 4.27 – 4.53.  Savukārt posmā Bauska–Code 59,3. – 65,45. kilometrā plkst. 4.24 – 4.39 notika tīrīšana un kaisīšana. Autovadītāji tiek aicināti apzināties, ka ir ziema, un braukt atbilstīgi laikapstākļiem.

Ceturtdien, 23. novembrī, no rīta uz A7 šosejas Codes pagasta teritorijā noticis smags satiksmes negadījums. Foto: Ivars Bogdanovs.
Video: sadursme.lv

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (23)

  1. Ja video var redzēt kā ceļš ir netīrs …noteikti bija slidens ka parasti bet ja atbilde klasika bija notīrīts

    14
    2
  2. Kāda starpība bija nebija tīrīts, nav tak vasara un braucot ir jādomā ar galvu. Katram pa priekšu sniega tīrītāju nepalaidīsi.

    20
    4
  3. par ko maksajam nodokkus par netiritiem neremontetiem celiem un ietvem? Kur darba organizacija?

    9
    4
  4. Jā,tas ir ārkārtīgi vājā līmenī Latvijā,te ir skaista mašīna te salikta kā puzle vai norakstāma!Var braukt arī uz 40km/h šepat Bauskā un aizlīd kā slidotavā!

    8
    3
  5. Ceļš varbūt arī bija tīrīts tajos 4.30. Bet līdz 7.30-8.00 bija knapi divas riteņu izbraukātas rises un tas pašas slidenas. Pietrūka vēl tik ledus apakšā. Būtībā kolonna kurā braucām, ātrāk pa 60-70 nebrauca.

    6
    1
  6. 7.40 ceļi Bauskas novadā ceļi nebija tīrīti. Ja ap plkst. 4 ceļus tīrīja, tad ja redz kādi laikapstākļi- intensīvi sniga, nu norīkojiet vairākus tīrīšanas reisus. Ceļu tīrītāji esiet elastīgāki.

    9
    1
  7. Nu ko tā uzturētāju “taurētāja” var vienmēr fleitēt- varbūt tīrīja, bet tas nenozīmē, ka notīrīja- vēl pirms deviņiem VIA Baltika bija kā ganu ceļš… tāpat Ķekavas pievadi vienos piebrauktos sniegos(ir foto un video ja kas) Vai tā dāma maz zin, kas notiek ar ceļu, ja uz puebraukta sniega uzkaisa sāli, ko šī sauc par “pretslīdes materiālu”?!

    4
    2
  8. Sākat pierast, Latvijā ceļus netīrīs!!!!!Būs tikai sodi,sodi,sodi,sodi,sodi…..

    8
    1
  9. Nav naudas ceļus uzturēšanai😆ar privātām lidmašīnām jālido😅ja nav maizes,ēdiet kūkas😅😆😆

    16
    2
  10. Ir situācijas, kad neko nevar notīrīt. Es paskatījos prognozes un man viss par ceļiem bija skaidrs – vakarā un iepriekšējās dienas bija labi mīnusi un asfalts labi atdzisis, virsū nāk siltums un sniegs un loģiski, ka tur viss būs kapitāli sabraukts un saledojis un tur neko daudz tīrīšana un sāls nepalīdzēs. Sāls efektu dod tikai noteiktā temperatūras diapazonā. Intensīvā šosejā kā A7, bez variantiem šādos apstākļos būs problēmas un tīrītājiem neko šeit daudz nevar pārmest. Ja redzu līdzīgas prognozes es cenšos visu pārplānot, lai man nebūtu jābrauc.

    7
    3
  11. vai šādu “situāciju”, kad neko nevar darīt, nav pārāk daudz vienai mazai valstiņai? Kad tiek algoti uzņēmumi un iestādes konkrēta darba veikšanai, bet galarezultātā nauda iztērēta, vien rezultāta nav? Un atkal jāalgo citi speciālisti- sabiedrisko attiecību speciālisti, kas visu notiekošo “aptamborēs” vajadzīgajā gaismā. Pats tajā dienā braucu uz Rīgu un situāciju uz ceļa, pat nupat par miljoniem pabeigtā kā “ātrgaitas”, ap plkst, 10 redzēju. Situāciju, kāda laikā, kad posmu līdz Rīgas rajona robežai uzturēja CRB 11 un tālāk jau tāda paša profila Rīgas uzņēmums, vēl ne tik tālajā pagājušā gadsimta 80. un pat 90. nebija iespējama. Jo tolaik, puteņa laikā brauca, šķūrēja un kaisīja, un atkal šķūrēja, līdz asfalts bija melns, nevis pus dienu visa ceļa garumā pat vietām vairāk kā 10 cm augsti vaļņi uz brauktuves. Nav “situācijas”, bet ir laiki, kad naudu tērē nevis konkrētam darbam, bet apgūst konkrētam laika periodam, jūtat atšķirību?

    6
    2
  12. Šeit ir tikai labi nostrādāta sodu sistēma-csdd-nodod parādu piedziņai,vēl kkādi kavējumi administratīvie sodi,bet atgriezeniskās saite izpaliek!Auto saslīd,ar savu rūgtumu cilvēks ir viens,nevis nereaģē,bet neko nespēj izdarīt,maza,mocību valstiņa!

    3
    3
  13. Katru dienu uz bauskas ceļiem mirst cilvēki, bet BAUSKAS NOVADA DOME neko nedara…..Redz kādreiz elektrība, gāze, degviela, ēdiens bija gandrīz par velti….

    1
    6
  14. Ironija nevietā,viens ir kad cilvēka reakcijas dēļ notiek tas vai šis,bet kas cits ja ne tādēļ,ka Tu saproti kas notiek tieši tajā brīdī,bet citu neizdarības dēļ to nespēj
    apturēt!Es izvēlētos kaut alni,jo tas ir uz mani es vai viņš,bet segums ir kas cits!

    2
    2
  15. Rūgtums ir tad,kad cilvēks saprot ka ir darījis visu ko ir spējis,bet ir no viņa neatkarīgi apstākļi,ir reaģējis,bet nespējis izmainīt situāciju un ne reakcijas dēļ!Rūgtums ir tas kas paliek pēc netaisnības,tas ir kā punkts uz i-blati projektos,arī naudas vara līdz ar to ietekmes,bet Tevi “dirsina” un cilvēks to saprot,ka arī darīt pēc labākās sirdsapziņas nenozīmē neko finālā.

    3
    2
  16. Ar absolūtu pārliecību varu teikt,ka tā arī nav izdevusies,tāda simulācija par tēmu valsts,ir tik daudz mīnusu,ka plusi uz tā fona ir ne tik izteiksmīgi!Ar interesi noraugos cik ilgi valsts tā sevi mocīs uz priekšu vai arī bankrotēs un beigs to “pasākumu”,jo visam ir limits!

    1
    1
  17. Nav nopietni salīdzināt 80 gadu ceļu kopšanu un mūsdienas. Tajos laikos pirmkārt bija satiksme mikroskopiska salīdzinot ar mūsdienām un attiecīgi netīrīto ceļu tā nepiebrauca kā tas notiek šodien. Otrkārt, tajos laikos bija pilnīgi cits princips transportam – ja ceļa apstākļi slikti – vnk atceļ braucienu. To ka atcēla ļoti bieži sabiedrisko ļoti labi atminos. Kā putenis, uz skolu var droši neiet, jo autobuss nebūs. Un ziemā tādas dienas man bija nu nezinu, 20 varbūt. Toreiz sniega tīrītājs brauca tikai tad kad putenis bija beidzies – tas nozīmē pēc dienas vai divām, dažreiz pat 3jām. Tagad tāda situācija nav iespējama, tie kuri nav tos laikus pieredzējuši to sauktu par katastrofu un neizdarību, zagļu valsti utt. Reisi mūsdienās brauc pie jebkādiem apstākļiem un atcelšana dēļ ceļa ir unikāls gadījums.

    1
    2
  18. kādēļ atklāti jāmelo par tiem laikiem, kad tu pats vēl zem galda skraidīji, vai pat vēl nebiji “projektā”? Tolaik iešanu uz skolu puteņa dēļ neatcēla, tāpat kā neatcēla sabiedriskā transporta reisus, jo tolaik tādu “skolnieku” autobusu vispār nebija. Mācības skolā atcēla vien zemo temperatūru dēl- jaunākajām klasēm no – 20 grādiem, bet vidusskolniekiem un pamatskolas pēdējām klasēm no – 30. Tiesa, visus ceļus nespēja notīrīt, bet piena mašīnas un sabiedriskais transports tāpat kursēja ik dienu un tādu “neizpidīto reisu”, kā tagad bija ļoti, ļoti maz. Rīgas šoseju, tiesa kā vienīgo, īpaši uzraudzīja un jebkurā diennakts laikā “pucēja” līdz tā atguva “melno krāsu”, tādi tolaik bija uzstādījumi šai transporta artērijai un “11. ceļadaļā” kādreiz strādājušie to ļoti labi atceras. Šodienas “naudas apgūšanu” nevar salīdzināt ar toreizējo pienākumu, kur priekšnieka “galva” nebija tik “vērta” kā tagad, tā mēdza “lidot” un jebkurš iestādes vai uzņēmuma vadītājs to tolaik ielāgoja.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.