Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

“Latvijas valsts ceļi”: Bauskas apvedceļa projektu vajadzētu pabeigt līdz 2030.gadam

Bauskas apvedceļa projektu vajadzētu pabeigt līdz 2030.gadam, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņš norādīja, ka Bauskas apvedceļa projektā patlaban ir sagatavotas iestrādes, lai tas kļūtu par publiskās un privātās partnerības (PPP) projektu.

“Faktiski tuvākajā laikā Bauskas apvedceļu skatīs valdībā, lai varētu pieņemt konceptuālu lēmumu par to, ka šo projektu realizēs PPP ietvaros. Ja tas tā notiek, pie optimistiska un reālistiska scenārija 2027. vai 2028.gadā varētu sākties būvdarbi,” sacīja Lazdovskis.

Viņš uzsvēra, ka šo projektu vajadzētu pabeigt līdz 2030.gadam.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Savukārt, runājot par Rīgas apvedceļa projektu, Lazdovskis norādīja, ka no fondiem un klasiskajiem finansējuma avotiem  arī šim projektam finansējuma nebūs, līdz ar to arī šo apvedceļu plānots organizēt kā PPP. “Šis projekts vēl nav tādā sagatavošanās stadijā kā Bauskas apvedceļš, bet, ja šāds lēmums tiks pieņemts, es neredzu šķēršļus, lai šo projektu nerealizētu līdz aptuveni 2032.gadam,” piebilda Lazdovskis.

Informācija Tiesību aktu portālā liecina, ka Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi un iesniegusi saskaņošanai rīkojuma projektu, kurā plānots sākt PPP procedūru Bauskas apvedceļam.

Rīkojuma mērķis ir sākt PPP procedūru valsts galvenā autoceļa Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle) (A7) posma no Ķekavas apvedceļa līdz Bauskai (Ārcei) pārbūves projekta pirmās kārtas “Bauskas apvedceļš” īstenošanai, sākt nekustamo īpašumu atsavināšanu projekta otrās kārtas “Iecavas apvedceļš” īstenošanai, kā arī noteikt nacionālo interešu objekta statusu Bauskas apvedceļa un Iecavas apvedceļa infrastruktūrai.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kopējie paredzamie kapitālieguldījumi Iecavas apvedceļa un Bauskas apvedceļa infrastruktūras izbūvei ir ap 352 miljoniem eiro 2022.gada cenās bez pievienotās vērtības nodokļa, norādīts rīkojuma projektā.

LETA jau ziņoja, ka ceturtdien un piektdien, 19.aprīlī, LVC rīko ikgadējo Latvijas ceļu nozares konferenci. Konferences pirmā diena ir veltīta satiksmes drošībai un ar to saistītiem jautājumiem, savukārt konferences otrā diena būs veltīta kvalitātes un tehnoloģiju jautājumiem.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (7)

  1. Ceļa nav bet būs super tukšais stadions Lucavsalā, bez izmēra koncertzāle!!! Objekti kas gadā pelnīs mīnusus un eksistēs uz nodokļu maksatāju naudas! Ja 20 gadi agrāk būtu apvedceļs Bauskai, Iecavai ar maksu kaut 5eiro no mašīnas tas ceļš būtu naudu atgūta! Vēl Salacgrivas tilts sāpīgais!

    6
    4
  2. Beidziet te tak vienreiz murgot pa to apvedceļu kkādu!!!! Cik gadus var malt vienu un to pašu bezjēgā????

    21
    3
  3. tie solījumi,kā caurā maisā…..savās kabatās sabāzīs un viss….te dara ko grib,var lidot ar lidmašīnu un nekas viņam par to nebija un nebūs.

    11
    2
  4. Neticu, neticu, neticu.
    Muļķu zemē viss joprojām pa vecam : gribējām kā labāk, sanāca kā vienmēr.

    5
    2
  5. Projektus projektē. Ceļus būvē. Latvijā viss ir vieni vienīgi projekti. Projektētāju valsts. Varbūt jārunā un jāraksta sakarīgi?

  6. paprasīt pašam Lazdovskim, kā tad ar to zemes privatizāciju, sāka privatizāciju, kad Lazdovskis bija VZD galvgalī, tā saputrojās, ka vēl tagad nevar zemes īpašnieki tikt skaidrībā ar māju īpašniekiem un kur tad vēl tie pārsimts kvadrātmetru lielie “atgriezumi”, kas vēl tagad ne vienam nav vajadzīgi

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.