Jūlija sākumā Bauskas tirgotavā “Maxima X” Pionieru ielā 2 ierīkotas piecas jaunās paaudzes pašapkalpošanās kases, saglabājot arī divas tradicionālās kases. Uzņēmumā SIA “Maxima Latvija” norādīja, ka pašapkalpošanās kasu ieviešana ir viens no soļiem, kā samazināt darbinieku slodzi, kā arī rindas pie kasēm. Iedzīvotāji novērtējuši uzlabojumus, bet vienlaikus sūkstās par novērotajiem trūkumiem.
“Priecājos, ka nevajadzēs stāvēt garajā rindā un ātri tikšu galā pašapkalpošanās zonā, taču pozitīvais noskaņojums bija īss, jo aparāts neņēma pretī bankas “Citadele” maksājumu karti. Ar skaidru naudu norēķini arī nebija iespējami. Kāpēc tad dažu banku klienti tā ir “apdalīti” no “Maximas” puses? Vai trūkumu tuvākajā laikā nav plānots novērst?” interesējās baušķeniece Viviāna.
SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule paskaidroja, ka, uzstādot jaunās paaudzes pašapkalpošanās kases, uzņēmums veicis virkni pārbaudes, lai pārliecinātos, ka sistēma darbojas korekti un atbilst visām prasībām.
“Darbības sākumā tika fiksēti īslaicīgas darbības pārrāvumi ar atsevišķām bankas maksājumu kartēm, nekavējoties veicām nepieciešamos uzlabojumus servisa darbībā, lai novērstu problēmu. Šobrīd īslaicīgie darbības traucējumi ar atsevišķām bankas kartēm ir novērsti,” apliecināja L. Dupate-Ugule.
Viņa papildina, ka pašlaik noris sertifikācijas un testēšanas process, kas ļaus klientiem pašapkalpošanās kasēs norēķināties arī ar skaidru naudu. “Laiks, kad to ieviesīs, atkarīgs no vairākiem procesiem, bet darām visu iespējamo, lai to būtu iespējams izdarīt pēc iespējas ātrāk,” tā L. Dupate-Ugule.
😁😁😁😁😁
Nezinu, es varēju un varu samaksāt ar Citadeles karti. Viss ok! Piebilde- jau pirmajā dienā pēc atvēršanas
Galvenais, lai tiek saglabātas parastās kases ar cilvēkiem – kasieriem!