
Turpinās valsts vietējā autoceļa Pārslas–Misa–Šarlotes (V1011) būvdarbi, kuru ietvaros trīs posmus ar grants segumu (0.–6,67. km, 7,84.–9,74. km un 11,24.–12,82. km) pārbūvē ar asfalta segumu.
Uzņēmumā “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) informēja, ka pagājušajā būvdarbu sezonā daļā posmu jau izbūvēta šķembu kārta, vietām arī asfalta pamatkārta.
Šobrīd notiek šķembu kārtas izbūve visā brauktuves platumā puskilometru garā posmā no V1011 krustojuma ar reģionālo autoceļu Iecava-Stelpe (P92). Remontdarbu dēļ līdz 5. maijam tiks slēgts ceļa posms Misa – Iecava (V1011). LVC norāda, ka slēgtā posma apbraukšana iespējama pa autoceļiem P92 un Zvirgzde–Misa–Dāviņi (V1012).
Būvdarbus izpilda SIA “Vianova” par līgumcenu 8 283 156 eiro ar PVN, no kuriem 208 241 eiro ir pašvaldības finansējums. Būvuzraudzību nodrošina SIA “IngWay”, projekta autors ir SIA “Vertex projekti”. Autoceļu P88 un V1011 posmi ir iekļauti administratīvi teritoriālās reformas ceļu remontdarbu programmā un tiek finansēti no ES Atveseļošanas fonda līdzekļiem.
Nedod Dievs iekrist tajos jaunajos, dziļajos grāvjos ar stāvajām malām! Vārgu vecu cilvēku būs ārā jāvelk ugunsdzēsējiem.Mazajiem dzīvnieciņiem droša lamata un kaps.
tiešām, kā tagad man tālāk dzīvot, pa pāli kaut ar riteni braucot pa šiem ceļiem, jo vecaistēvs pālī ar zirdziņu ratos iejūgtu brauca, tēvs pālī “belorusu” pa šiem ceļiem dīdija, ko tagad, kā pālī tikt no tiem grāvjiem laukā?
Dziļais grāvi! Neķer kreņķi! Kad atžirgsi zvani 112, vai skaļi taurē. 😁
Var redzēt ka ceļa plānu zīmējuši amatieri, kājāmgājēji. Pieslēgumam pie P92 bija paliels laukumiņš.Apmaldījušos fūru vadītājiem bija vieta kur apgriezties braukšanai atpakaļ uz Iecavu. Svešiniekiem gadās izbraucot no Nestes griezt pa labi, cerot ka nonāks Rīgā. Tagad laukumiņa vidū būs šķērslis, – drošības saliņa. Smukumam? Pēc būvniecības paragrāfu noteikumiem? Ziemā ceļu tīrītājiem traucēklis? Sanāk stulbi!