Salātu ielā Bauskā, kur māju iedzīvotājiem iztrūkst brīvu autostāvvietu, bieži tiek novietoti pasažieru pārvadātāja akciju sabiedrības (a/s) «Nordeka» autobusi.
Baušķenieks Didzis ir nesaprašanā, kālab pārvadātāja autotransports neatrodas autoostā vai uzņēmuma auto placī, bet regulāri tiek «noparkots» dzīvojamā rajonā.
«Vai te tomēr nevajadzētu ierobežot šādu ietilpīgu transportlīdzekļu apstāšanos un stāvēšanu? Pieļauju, ka, atverot veikalu «Mājai un dārzam», autobusiem varētu piepulcēties arī smagās automašīnas, kas gaidīs kravas izkraušanu. Kur tad mums te nolikt savus spēkratus, vai uz māju balkoniem?» sašutis ir Didzis.
Salātu ielas nama iedzīvotāja Inese pieļauj, ka acīmredzot, kāds autobusa šoferis tuvumā mitinās, tālab transportlīdzekļi te tiek atstāti. Viņa atzīst, ka problēma ir ļoti aktuāla. «Mūsu mājas iedzīvotāji ir vērsušies pie apsaimniekotājas SIA «Vides serviss», lai vietās, kur jau tiek novietoti auto, izveidotu iezīmētu stāvvietu tikai mūsu mājas iedzīvotājiem. Nepietiek jau, ka mūsu stāvvietā savus auto atstāj blakus ēku iemītnieki, bet, kad atvērsies veikals, visticamāk, te mēģinās savus auto piesliet arī tirgotavas klienti, jo pie veikala «Mājai un dārzam» diez vai visi «pīķa stundās» sarūmēsies,» teic Inese.
Vienlaikus viņa norāda, ka situācijā ar iezīmētas stāvvietas noteikšanu izveidojas neliela dilemma, jo tiem, kuriem sava dzelzs rumaka nav, būs par šo projektu jāmaksā. Sanāk, ka arī tiem, uz kuriem tas neattiecas, būs jāatver maciņi, lai vienā mājas pusē 13 cilvēki varētu nolikt auto un to varētu izdarīt arī nama otrā pusē.
«Īstenībā ļoti traki. Vai tad Bauskā nevar atrast vietu, kur stāvvietu izbūvēt, varbūt divstāvīgu, iespējams, fantazēju, bet būtu kaut kas jādomā!» uzskata Inese.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.
A/s «Nordeka» pasažieru pārvadājumu daļas vadītājs Edvards Valdmanis portālam paskaidroja, ka sabiedriskā transporta šoferi ievēro visus ceļu satiksmes noteikumus. «Autobusus autoostā neturam, jo līgumā minēts punkts, ka autoostas teritorijā autobusus nedrīkst novietot ilgāk par stundu, bet starplaikā starp reisiem var nākties gaidīt ilgāku laiku. No autoostas īpašnieka puses neesam saņēmuši piedāvājumu līguma izmaiņām. Ievērojot visus ceļu satiksmes noteikumus, autobusa šoferim vieglāk autobusu «noparkot» pie mājas stāvvietā, nekā sūtīt uz autoparku Saulainē.
Kamēr nebūs iespējas autobusus vairāk par stundu turēt autoostas teritorijā, tikmēr izmantos iespēju tos novietot Bauskas ielās, ja visi noteikumi tiek izpildīti,» saka E. Valdmanis.
Bauskas apvienības pārvaldes vadītājs Aleksandrs Gurkovskis atzina, ka apstākļi pašvaldībai ir zināmi. «Mēs apzināmies iedzīvotāju neērtības, kuras radušās šīs situācijas rezultātā, bet likums šajā gadījumā netiek pārkāpts. Pašvaldība noteikti domās, kā situāciju atrisināt, lai iedzīvotājiem netiktu liegta iespēja novietot savus auto iespējami tuvāk dzīvesvietai. Sarunu veidā mēģināsim vienoties ar «Nordeka» pārstāvjiem par iespējamiem risinājumiem. Kā viens no tiem varētu būt autobusu novietošana Īslīces ielas stāvlaukumā, kur paredzētas stāvvietas arī autobusiem,» sacīja A. Gurkovskis.
Vispār vareni gudrs lēmums bija atļaut veikala būvniecību dzīvojamo namu tuvumā. Troksnis no kravu izkraušanas, autotransporta plūsmas palielināšanās, drošības uz ietves samazināšanās- par kādu dzīves kvalitāti mēs te varam runāt?
Divstāvu stāvvietu, Nopietni??? Un to protams “astoņnieka” vieta! Dzirksteles garāžās un teritorijā, vietas ap 750 auto!!! Nepietiek, tiešām???
Nu, ko, Tauta! Beidzot pamodāties? Nepatīk tas, ko redzat? Kur bijāt tad, kad iepriekšējā dome pieļāva šo kārtējo nekrietnību – ļāva dzīvojamā kvartāla vidū iebūvēt milzīgu neglīteni, kura pretīgais skārda rumpis jau sāk apkārtējo māju iedzīvotājiem aizsegt sauli un skatu uz plašo pasauli? Kur bijāt Jūs, šīs pilsētas iedzīvotāji, tuvāko māju iemītnieki, visi saprātīgie cilvēki?! Augstajos krēslos sēdošie dumiķi sastrādājuši kārtējo neģēlību. Tagad atliek vien baudīt sekas, un tās jums nevienam nepatiks. Bauska grimst, un grimst varu kārojošo idiotu gremdēta.
Nu neviens jau uz Dzirksteli negrib iet, ja var durvju priekšā atstāt. Turklāt Dzirkstele ir par maksu! Ko tad Tu nesūti Nordekas autobusus uz Dzirksteli? Es domāju, ka pārējos Nordekas autobusus arī nav jēgas uz Saulaini sūtīt, lai tak liek Salātu ielā!
Jau iepriekš norādīju, ka Bauska ir bedre un ātrāk no tās prom, kamēr ar visiem tās iedzīvotājiem tā nav nogrimusi!
Kurmi? Kad Tu es bijis pēdējo reizi Dzirkstele? Tur taču haoss. Lai iebrauktu tās teritorija vajag visurgājēju. Tik nolaists kooperatīvs ir kļuvis. Bauskas dzīve varētu uz turieni aizdoties un pa bildēt situāciju.
Autoostas teritorijā par stāvēšanu būs jāmaksā,dzīt uz Saulaini-degvielas patēriņš un šoferiem nav atpūtas telpas.Tā pie mājas durvīm-atpūsties un izgulēties(ja brauc teju katru dienu).
Kādas problēmas, Bauskas centrā pie pašas domes ir stāvlaukums. Lai tur Nordeka arī liek savus autobusus 🙂
Tas ir pilnīgs absurds, ko izdarīja viena daudzdzīvokļu māja ierīkojot viņu mājai abas pusēs stāvvietas tikai viņiem. Vēl pie izmanotojot citas ēkas zemi! Kur skatījās saskaņotaji, domes, pilsētas pārvaldes nodaļa? Tās zīmes ir nekavējoties jānoņem. Vai nu tad jārīkojas taisnīgi-lai visiem ir vienāda situācija un vienāds caurlaižu skaits.
Vai tad ielu var uzskatīt par kādai konkrētai mājai nozīmētu stāvlaukumu?
izskatās, autoosta joprojām ir kāda mūspuses bijušā domnieka īpašumā un pārvadātājiem par šīs privātās teritorijas izmantošanu jāmaksā, arī par iebraukšanu tajā. Bet ilgāk par stundu atstāt, to pat Nordeka nevar atļauties. Nekā personīga, bizness paliek bizness, vien līdzjūtība tiem, kam savu vieglo transportu dome , iespējams, piedāvās novietot autobusiem līdzās, otrā Mūsas krastā
ko tu, mēs attīstāmies un ja katru gadu tā turpināsim uz 16 miljonu parāda rēķina arī turpmākajos gados, tad atradīsimies turpat, kur Rundāles pusē dzīvojošie, dziļos laukos ar nedaudzām miljonus vērtām pašvaldības un dažu privātīpašnieku “pilīm” Vienīgā laime, ka mūsu pilsētas “hruščovenes” no ķieģeļiem celtas, vairums, ne paneļiem, domniekiem laime
Ar bijušo domnieku nav nekāda sakara, jo viņš jau igauņiem pārdeva un tagad Hansabuss ir īpašnieks. Taču ko viņi nevar savā starpā sadalīt, blusas laikam dzenā turpu šurpu…
Ah mājdrāzi, vai tad, kādam jautājā? Kur bija iepriekš šī informācija par tādiem plāniem? Tapa raksts par jauno būvi, uz pārmetumiem viena atbilde – tas tika izsludināts, bet cilvēki sūdzības neiesniedza, tikai kā tās sūdzības varēja iesniegt, ja nebija info par jaunajiem plāniem??? Apjāja kā mazus ežus tuvāko māju iedzīvotājus.
Sabiedriskā apspriešana bija teritorijas plānojumam, neviens tad neiebilda par komercapbūvi šajā vietā. Līdz ar plānojuma apstiprināšanu Mājai un dārzam nemaz nevajadzēja nekādu apspriešanu, jo noteikumi šajā vietā atļauj būvēt komercēku. Tikai nezinu, kur tad mūsu attīstības vai pilsētplānotāji lūkojās, ka šādu kārbu atļāva izbūvēt. Neapskaužami zemāko stāvu iedzīvotājiem, būs kā kurmja alā, turklāt pieļauju ar automašīnām, veikalu atverot, būs haoss.
Kā tad vītolu ielu var uzskatīt par mājas īpašumu un tās malā novietot stāvvietas atļaujas tikai tās mājas dzīvokļiem. Tad kāpēc Salātu ielas malā drīkst turēt visi kam nav slinkums, mašīnas? Tad lai ņem nost arī Vītolu ielas aizliegumus! Ja jau ielas nevienam nepieder.
Stavvietas Vītolu ielas malā atrodas nevis uz ielas , bet uz Vītolu ielas mājas dzīvokļu īpašniekiem piederošās zemes.
Šajā ielā vajag zīmi ar svara kategoriju lai varētu tikai vieglie novietot auto, man ar bija šāda situācija bija svētdiena skaitās brīvdienas mierīgi braucu uz mājām bet kad piebraucu pie savām mājām salatu iela 18 Bauska, stāv nirdea autobusi, brīvdiena mašīnu nav kur nolikt, tas vairs nav izturams
Vai šī sauktā stāvvieta pie Vītolu ielas pašvaldībā saskaņota???
Tak ieej kadastrs.lv un paskaties īpašumu robežas. Un ceļazīmes nepērk Maximā. To uzstādīšana tiek saskaņota.
Cik saprotu,tad Vītolu ielu vismaz 90% apmērā remontēja par mūsu visu nodokļu naudu. Tāpēc neredzu iemeslu kāpēc arī es tur nevarētu novietot auto! Tā teikt,servitūts. P.S. es gan tur nebraukāju un auto neturu.
Labklājībai sitot augstu vilni un daudzās ģimenēs ieviešot pat vairākus auto, neviena ielas mala nebūs pietiekami plaša. Jābūvē stāvvietas, patīk tas vai nepatīk, nevis jāmēģina iespraukties vienam otra vietā un kašķēties.
Nordeks taupa naudu savām vajadzībām nedomājot par šoferiem.Negrib maksat ne .pa stāvlaukumu ,ne telpam.Kapēc autoostai jadod par pliku velti gan laukums,gan telpas viniem ari ir izdevumi.Neesmu ne vienā pusē.Bieži braucu vakarā ar pedējiem reisiem no darba.bet nu laikam ari autoostai ir iedarbināts taupibas režīms.Paliekot tumšākiem vakariem jasez tumšā uzgaidāmajā zālē un ārā ari nav elektrības.Nav omulīgi tumsa kur apgrozās ne īpaši laba sabiedrība.Varbūt komentārus lasa autoostas darbinieki,un vismaz vienu apgaismojumu var ieslēgt.