Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

No piektdienas satiksmei slēgs Slimnīcas un Dārza ielas krustojumu Bauskā

No piektdienas, 14. februāra, autotransporta kustībai tiks slēgts Slimnīcas un Dārza ielas krustojums, atgriežoties pie ierastās satiksmes organizācijas, kāda tā bija pirms Kalna un Zaļās ielas remontdarbiem, portālu informēja Bauskas novada pašvaldībā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Lēmums pieņemts, balstoties uz Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) audita atzinumu, kas veikts, lai izvērtētu ceļu drošību un satiksmes organizāciju šajā posmā. Pēc satiksmes slēgšanas Dārza ielas krustojumā ar Slimnīcas ielu virzienā no Bauskas 2. vidusskolas tiks uzstādīta ceļa zīme “Braukt pa labi vai pa kreisi”, savukārt no Bauskas poliklīnikas puses – zīme “Strupceļš”.

Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja Līga Vasiļauska paskaidroja, lai autovadītāji pēc ieraduma neturpinātu izmantot šo posmu caurbraukšanai, tiks izvietoti šķēršļi – puķu podi. L. Vasiļauska pieļauj, ka būs velobraucēji vai motobraucēji, kas mēģinās izbraukt starp puķu podiem, taču tādējādi viņi pārkāps Ceļu satiksmes noteikumus, pārvietojoties neatļautā vietā.

Iepriekš pretī Bauskas slimnīcai Dārza ielā atradās tirdzniecības vietas. L. Vasiļauska atklāja, ka tās šajā vietā netiks atjaunotas, bet paliks pie tirdzniecības centra “Eila”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kāpēc pieņemts lēmums slēgt satiksmi?
Audita atzinumā norādīts, ka, ja krustojums paliktu atvērts, tā drošībai būtu nepieciešamas lielas investīcijas – jāierīko luksofors, paaugstinātās gājēju pārejas, ātruma slāpējošie vaļņi un jāveic Dārza ielas sašaurināšana. Tāpat būtu jāierobežo satiksme noteiktās stundās, kā arī tiktu būtiski apgrūtināta auto novietošana pie slimnīcas, poliklīnikas un bērnudārza “Pasaulīte”.

Savukārt, ja krustojums tiek slēgts, Dārza iela kļūst drošāka gājējiem un ērtāka slimnīcas un poliklīnikas apmeklētājiem, samazinās satiksmes intensitāte. Tāpat tiek saglabāta iespēja, novietot automašīnas slimnīcas tuvumā.

Varēja nogaidīt

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Sabiedrības viedokļi par šo lēmumu dalās. Baušķeniece Ieva uzskata, ka tas ir viens no sliktākajiem lēmumiem, īpaši situācijā, kad Bauskā turpinās Salātu ielas remonts. Viņa norāda, ka pilsētā jau tā ir daudz nejēdzīgi izprojektētu ielu un šī posma atvēršana bija būtisks atvieglojums satiksmei. Pēc viņas domām, būtu pieticis sakārtot Dārza ielu, pagarināt gājēju ietvi gar aptiekas pusi un uzlikt ātruma ierobežojumu, nevis slēgt krustojumu.

Savukārt Linna atbalsta lēmumu, jo situācija uz šīs ielas bijusi haotiska, autovadītāji bieži spiesti apbraukt stāvošas automašīnas, kas radīja satiksmes problēmas un apdraudēja gājējus, jo īpaši bērnus slimnīcas tuvumā.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (27)

  1. Vajadzētu vēl kādu ielu aiztaisīt. Ierosinu aiztaisīt Uzvaras ielu pie ģimnāzijas. Uzreiz palielināsies satiksmes drošība.pie skolas.

    54
    10
  2. Iela bija jāatstāj satiksmei, kamēr ciet ir Salātu iela. Kā to nevar saprast? Jā, uz Vecsauli vai Codi jau caur slēgtajām ielām kundzēm nav jābrauc…..

    44
    13
  3. Es arī nevarēju sagaidīt, kad šis murgs beigsies. Gājējam te ir reāli nedroši, turklāt arī krustojumā pašā brauc kā katram ienāk prātā. Ceļš jau tagad sačakarēts. Tikai es saprotu, ka tie vārti vairs nebūs, bet tikai puķu podi. Tad cerams tie podi būs jau drīz, citādi uz zīmēm jau Bauskā baigi neskatās, ja nu vienīgi policija disciplinēs ar sodiem autovadītājus.

    34
    18
  4. Paldies! Beidzot!!! Labi vēl, ka “caurdrāzēju” drūzmā nav nobraukts kāds no/uz slimnīcu, poliklīniku, aptiekām ejošais. Tie visbiežāk ir diezgan gausi un neveikli cilvēki. Vietvarai un autovadītājiem nevajadzētu aizmirst, ka Dārza iela šajā posmā vienmēr ir bijusi un ir SLIMNĪCAS TERITORIJA. Ar visām no tā izejošām sekām.

    41
    20
  5. joprojām tiek izrādīta hroniskā dažādu iestāžu un lēmēju impotence, pat tik maznozīmīgā darbībā, kā pilsētas viena, parasta krustojuma iekļaušana satiksmē. Drošā satiksmē, ko nespēj nodrošināt ne attiecīgās institūcijas ne arī paši braucēji, nespējot ielāgot ne ceļazīmju pausto, ne arī protot pareizi izbraukt pašas vienkāršākās konfigurācijas krustojumu. Par smagu esot viņu smadzenēm šāds “uzdevums”

    16
    4
  6. Pat ar velo tur vairs nevarēs caurbraukt? Tas tā īpaši uzsvērts … Ko vēl izdomās?

    14
    1
  7. Vienkārši trūkst vārdu, lai lēmumu virzītājus un pieņēmējus par kārtību Bauskā nenodefinētu sulīgos vulgāri nepiedienīgu vārdu virknējumu epitetos agresorvalsts valodā
    Vai jūs tur visi esat ar reptiļu smadzeņu šūniņām???

    11
    3
  8. Ja tiks novietoti tikai puķu podi ,tad tie jāiecementē un kas attiecas par zīmēm pie Mazās aptiekas ir zīmes stāvēt aizliegts ielas abās malās ,bet 10.02. gāju tur garām posmam abās ielas pusēs stāvēja vismaz 5 mašīnas katrā pusē .

    12
  9. Patiešām grūti aptvert šī lēmuma pamatotību! Ja slēgs Dārza ielas posmu gar slimnīcu, visa satiksme no Dārza iela Salātu ielas pārbūves laikā notiks caur vienu krustojumu pie autoostas. Piekrītu audita rezultātam, bet atstājiet kā pagaidu risinājumu šo ielu vaļā līdz Salātu ielas pārbūves noslēgumam, lai atvieglotu satiksmi pilsētā. Cik ceļu satiksmes negadījumi bijuši šajā posmā, lai apgalvotu, ka nav droši atstāt vaļā?

    34
    11
  10. PP darbs Bauskā zem nulles atzīmes. Cik braucu pa šo posmu, tik zem zīmes “apstāties aizliegts” stāv pat vairākas mašīnas vienlaikus. Par ko jums algu maksā un pērk tās supermašīnas?!!!

    20
    1
  11. par tādiem varētu nosaukt arī tos. domē vien uz četriem gadiem “piestājušos” un tos, kas krēslos iesēdušies ir vismaz gadus desmit. Vien jāsaka, kādi putni galvā mīt šiem ilgisēdētājiem, pasūtot projektus un tos realizējot pilsētas ielu atjaunošanā. Kā arī.vai ir pilns rublis tiem caurskrējējiem, tiem novada vadībā, kuru jau redzējuši šos ielu atjaunošanas, uzlabošanas projektu rezultātus dzīvē, joprojām turpina tajā pašā garā. Varbūt nepilnā rubļa vietā te ir ierastais pofigisms, ne mana cūka, ne mana druva, ne man par tiem, šādos pofigisma garā realizētajos un parastai tautai vairāk redzamajos darba rezultātos, vairs kāda daļa pat vēl augstajā amatā esot. Lai taču tie kājamgājeji iet bekot vai arī krāj naudu savam auto, lai par iesākumā izlīdzinātajiem aku vākiem trauktos tiem gājējiem garām, tiem, kas pārvietojas pa pilsētas vareno iecienītajiem un jau ilgu laiku baudāmajiem “amerikānu kalniņiem” ielu malās, dēvētiem nez kāpēc par trotuāriem.

    11
  12. Iebraucot Dārza ielas “aklajā zarnā” (gar slimnīcu), visi ātri atduras pie krustojuma ar Zaļo un Pionieru ielu. Tur brauc fūres. Tām nav laika apstāties un palaist no Dārza ielas braucošos. Jau ar to ir čakars. Un tad no savas bāzes vietas netālu no slimnīcas uz izsaukumu dodas NMPD un haoss vēl lielāks. Šo Dārza ielas posmu vispār nevajadzēja atvērt satiksmei. Bruģis braucamdaļā pie Slimnīcas ielas ir nograuts. Tas nav paredzēts tādai satiksmei.

    16
    11
  13. Vajag acis paņemt pierē nevis slāt un bļaustities. Un kad beidzot likvidēs gājeju pareju pie super selectiona?

    8
    7
  14. Bruģis Dārza ielā pirms krustojuma ar Slimnīcas ielu jau tāds bija sen, tur galīgi nav pie vainas atvērtā satiksme. Tā kā nevajag gudri spriest, ja nezin. Viss tur ir normāli. Tieši tagad būs traki, jo aizbraukt uz Salātu ielu un tai pieguļošajām ielām būs gandrīz neiespējamā misija….

    11
    6
  15. Jūsu zināšanai PII Pasaulīte ir savs stāvlaukums,kuru arī apsaimniekojam un kopjam paši.Neviens ceļa malā mašīnu neliek.

    6
    3
  16. -sen bij laiks! paldies Dievam, ka nevienu vel nonotrieca pa šo laiku, tik neerts un neparocigs krustojums veel nebij iedzivots.

    11
    8
  17. 1. Dārza iela šajā posmā ir pilnīgi normāla platuma un kvalitātes iela, lai pa to brauktu abos virzienos. Jāizdara tikai tāds sīkums, kā jānovāc ielas malā stāvošās mašīnas.
    2. Tā kā līdzās ielai ir normāla platuma un pietiekami pacelta ietve, neko tur notriekt neviens pat netaisās.
    3. Ja policija pildītu savas funkcijas un regulāri sodītu tos, kas neievēro ātruma ierobežojumu 30 km/h, neviens tur arī “nelidotu”, drīzāk rāpotu.
    Tas, ka cilvēki ir pieraduši pa šo Dārza ielas posmu vazāties kā par savu pagalmu, nenozīmē, ka tā tam jābūt.
    Šī ir pilsēta, un pašvaldībai jānodrošina iespēju pa pilsētas ielām pārvietoties ar auto. Pieminiet manus vārdus, pēc krustojuma nobloķēšanas “pīķa” stundās vismaz šī pilsētas daļa būs vienkārši neizbraucama.

    21
    14
  18. Ļoti žēl. Gan jau varēja labāk organizēt satiksmes plūsmu, nevis vienkārši aizvērt satiksmei

    5
    6
  19. Kad fūre kādu steidzīgo izšķaidīs varbūt saprāts atgriezīsies. Kāpēc nepieprasāt atcelt loģiski aizliegto kreiso pagriezienu izbraucot uz A7 no Rimi un Nestes puses?

  20. kāpēc tieši priekš manis satiksmi neveidojiet kā Dāviņos, Pācē un citās apdzīvotajās vietās, man tik pierastajās? Kāpēc netiek ņemti vērā mani lūgumi un attiecīgajās vietās Rīgā, Jelgavā nav slegta satiksme ielās iepretim ārstniecības iestādēm un aptiekām? Visticamāk, tur tādus “pāķus” ar zirga pasi kabatā ātri vien “izlasa” no kopējās satiksmes vietējā PP un tur neslāj pāri ielai kur pagadās

    3
    1
  21. Pie visa vainīga(s) ir amatpersona, kas žogu no krustojuma aizveda uz sev vien zināmu vietu. Tāpēc Bauskas saprātīgiem uzbrūk Bauskas egoististi. Laikam kompetenču izglītības produkti?

    3
    1
  22. Man interesē, kurš ir atbildīgs par Bauskas ceļiem un satiksmi? Izskatās, ka viss ir izdarīts pēc principa “jo sliktāk, jo labāk” ielas ir sačakarētas, satiksme haotiska, un pilsēta ir pārvērsta par sarežģītu vienvirziena labirintu. Vai kādam vispār rūp, kā cilvēki šeit pārvietojas? Caurumiem bedrēs varētu dot vārdus, jo tie jau sen kļuvuši par pastāvīgu pilsētas daļu! Atbildīgajiem pilnīgi vienalga, bet mēs, kas dzīvojam un braucam pa šīm ielām katru dienu, esam spiesti ciest. Kādreiz Bauska bija normāla pilsēta, bet tagad totāls bardaks. Atbildīgos vajadzētu bargi sodīt vairakas paaudzēs ar mantas konfiskāciju. Paldies par uzmanību

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.