Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Par 386 660 eiro izbūvēs Pilskalna ielas pagarinājumu Bauskā

Jau drīzumā sāksies Pilskalna ielas pagarinājuma izbūve Bauskā, portālu informēja Bauskas novada domes sabiedrisko attiecību nodaļā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Saskaņā ar izstrādāto projektu izbūvējamais posms būs 210 metru garš un sešarpus metru plats ar cieto segumu divvirzienu autotransporta kustībai, trīsarpus metru platumā ieplānots celiņš gājējiem un velosipēdistiem. Projekts ietver pilnu ceļa segas konstrukcijas izbūvi, ieskaitot inženierkomunikāciju tīklu, ūdens apgādes sistēmas, sadzīves kanalizācijas, lietus ūdens atvades drenāžas sistēmu un elektroapgādes tīklu izbūvi. Tāpat tiks veikti esošo inženiertīklu aizsardzības pasākumi, ceļa aprīkojuma uzstādīšana un labiekārtošana.

Būvniecības darbus par 386 660,42 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli( PVN) nodrošinās vietējais uzņēmums SIA “Viona”. Darbu izpildes termiņš paredzēts 22 nedēļas (neskaitot tehnoloģisko pārtraukumu) no objekta būvdarbu zonas nodošanas akta parakstīšanas dienas. Projekta īstenošana turpināsies arī  2025. gadā.

Autoruzraudzību veiks SIA “Hisner Solutions”, līguma summa ir 786,50 eiro ar PVN. Būvuzraudzība būs SIA “Somniar” pārziņā (līguma summa 5 274,39 eiro, ieskaitot PVN). Atbildīgā par projektu no pašvaldības puses būs būvniecības nodaļas speciāliste Laima Berga.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Bauskas novada pašvaldībā precizēja, ka ielas pagarinājuma izbūve tiks uzsākta, tiklīdz būvuzņēmējs (SIA “Viona”) saņems būvdarbu uzsākšanas nosacījumu saskaņojuma atzīmi.

Bauskas novada domē norādīja, ka Pilskalna ielas pagarinājums palīdzēs atslogot Zaļo ielu (A7), tādējādi veicinot labāku satiksmes plūsmu un ērtāku piekļuvi nekustamajiem īpašumiem.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (12)

  1. Kādā stāvoklī ir blakus esošā Upmalas iela? Pie Bauskas Mūzikas skolas posms ir zem katras kritikas, tur pat nav vairs ko lāpīt, bet nē vajag redz lai benzīntanku uzbūvētu un zemesgabalus notirgotu jaunu ielu, vecās salabot nav prioritāte.

    40
    3
  2. Nu kā nesaprot, kam vajag? Kool benzīntankam un nekustamo īpašumu attīstītājiem.

    30
    3
  3. Vispār jau tā Pilskalna iela iet līdz Ceraukstes ielai, tas ir līdz Pauzei vai kā tur tagad Sofi Cafe. Ņemot vērā, ka 200 metru būvniecības izmaksas ir 386 660,42 eiro, tad kilometrs būtu jau 1 933 300 eiro. Tad nu tik mazu posmiņu izbūvē.

    17
    1
  4. gribētos jau zināt, kā būs ar to sadzīves kanalizāciju, vai to novadīs turpat, kur jau lielu daļu no esošās Pilskalna ielas un tai pieguļošo ielu kanalizācijas “starppukta”- uz jau tagad pārslogoto sūkņu staciju Skolas ielas galā Mūsas krastā? No kuras jau tagad lielāka lietus gadījumā neattīrītie sadzīves kanalizācijas ūdeņi pa pārplūdes cauruli nonāk upē nepietiekošas sūkņu jaudas un cauruļu izmēra dēļ. Vai tiešām bija prāta darbs visus šos ūdeņus no sākuma novadīt līdz Mūsai un vēlāk pārsūknēt līdz otrai upei Mēmelei, kur tie tiek tālāk sūknēti uz Pilsētas attīrīšanām aiz televīzijas retranslācijas torņa. Vien, arī šai, galvenajai sadzīves notekūdeņu pārsūknētājai Mēmeles krastā lietus laikā , redzams, jauda par mazu.

    13
  5. Variet mani nosist bet…..jēga tam kāda? Ja nu vienīgi ar pašvaldības līdzekļiem pievilkt komunikācijas čomiem, “attīstītājiem- fiksāžistiem”.

    13
  6. Brīnišķīgi, ka tiek tērēti 386 660 eiro tikai, lai izbūvētu 200 metrus Pilskalna ielas, kamēr blakus esošās ielas, kā piemēram Upmalas iela, ir briesmīgā stāvoklī un netiek labotas. Tas noteikti palīdzēs benzīntankiem un nekustamo īpašumu attīstītājiem, bet ko parastie iedzīvotāji? Un, protams, sadzīves kanalizācija tiks vēl vairāk pārslogota, kas jau tagad rada problēmas lietus laikā. Vai tiešām pašvaldība nevarēja prioritizēt citus, svarīgākus projektus? Vai šis ir labākais veids, kā izmantot nodokļu maksātāju naudu? Kamēr mēs risinām vienas ielas problēmas, citas ielas un infrastruktūra paliek novārtā. Šādas lēmumu pieņemšanas sekas būs jūtamas visiem, un ne uz labo pusi.

    13
  7. Kā risinās Lidlauka biznesa parka kanalizācijas jautājumu? Vispirms salabos Salātu ielu, A7 un pēc pāris gadiem uzraks? Ja Lidlaukā grib ko attīstīt, tur ir jābūt pilsētas komunikācijām. Un kā tad ar Bauskas attīrīšanas iekārtām? Nav galīgi nolietotas un ar nepietiekamu jaudu? Kā ar lietus kanalizāciju? Vai joprojām ir savienota ar fekālo kanalizāciju? Dažviet Bauskā iedzīvotāji varbūt maksā par kanalizāciju, bet tā netiek attīrīta un pa taisno ietek upē? Tā ir? Lielupe aizaug lieliski.

    8
    1
  8. kurš dzers šampanieti, bet kuram būs jāiztiek ar raudzētām bērzu sulām, varbūt ne tik traki, bet? Kāpēc vienam uzņēmējam, kurš pilsētā ierīkos vēl vienu benzīna uzpildes staciju par iedzīvotāju nodokļos samaksāto naudu būvēs ielas posmu, kurš citādi nebūtu vajadzīgs, bet citam uzņēmējam, lai tas tiktu pie iespējas celt savu veikalu, turpat līdzās par savu naudu ir jāpārbūvē krustojums un vēl jāveic šādi tādi darbi pilsētnieku labā. Jautājums, kas pilsētai vajadzīgāks- veikals ar zināmām zemākām cenām un kvalitatīvākām precēm nekā jau esošajās ķēdēs, vai vēl viens benzīntanks, kur visos benzīna cena vienāda līdz pēdējam centam? Varbūt LIDL mums te ir ienācējs un vēl nezin, kāda mums tā “kārtība” privilēģiju iegūšanai, jeb vācu uzņēmējam šī ‘kārtība” nav pieņemama?

    8
    2
  9. Salātu ielas remonts ir plānots augustā, Upmalas iela tur tāda satiksme kā tik turies, rakstat uz pašvaldību, visam ir prioritāte, gan jau uzlabošana ir plānota tur.

  10. Upmalas ielas “nabagi” LG, pāris autoservisu jau nav degvielas tirgotāji, viņiem citas iespējas panākt lai arī viņu iela iekļūtu domes “prioritāšu” sarakstā.

    2
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.