Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Pilskalna ielas pagarināšana atslogotu satiksmi Bauskā

Bauskas novada domes sēdē ceturtdien, 28. septembrī, 15 deputātiem balsojot par un vienam pret nolemts pirkt zemes gabalu Pilskalna ielas turpinājuma izbūvei. Bauskas novada dome iecerējusi attīstīt Pilskalna ielu ar mērķi atslogot satiksmi Bauskā, Zaļajā ielā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Jautājumu skatīja Bauskas novada finanšu komitejas sēdē 21. septembrī. Bauskas novada domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Mačeks norādīja, ka nepieciešamā zemes gabala teritorija ir 0,22 hektāri. «Kad uzmērīs precīzi, būs zināms precīzs apjoms, un tad varēs sūtīt novērtēt sertificētam vērtētājam,» pauda A. Mačeks.

Bauskas novada apvienības pārvaldes vadītāja Līga Vasiļauska informēja, ka plānots ielu pagarināt līdz Robežu ielai. «Mērķis ir atvieglot braukšanas apstākļus, tādā veidā mazāk noslogojot Zaļo ielu. Vietējie iedzīvotāji tagad spiesti gaidīt sastrēgumos. Tas samazinātu problēmas vietējiem iedzīvotājiem,» pauda L. Vasiļauska.

Viņai nepiekrita deputāts Voldemārs Čačs, kurš norādīja, ka pēc Upmalas ielas šajā teritorijā plānots privātmāju rajons, bet tagad tam pa vidu būs tranzīta iela. «Privātmāju kvartālā uztaisīt tranzīta ielu – tas nebūtu prātīgi. Lai Eiropa brauc iekšā pa Zaļo ielu, nevis Pilskalna ielu. Vai tas ir prāta darbs?» vaicāja deputāts. 

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis norādīja, ka tas būs ne tikai privātmāju rajons, jo turpat blakus gar Zaļo ielu plānota komercapbūve.

«Iedzīvotāju viedoklis nav prasīts, bet bija iespējas izteikt savu viedokli teritorijas plānojuma apstiprināšanā, un tur šī iela ir iezīmēta,» pauda L. Vasiļauska. «Uzņēmēji, kas sapirkuši savas zemes, prasa, kad varēs attīstīt īpašumus. Savukārt gabali uz upes pusi ir pašvaldības. Lai tur kāda kustība un dzīvība sāktu rasties, iela ir vitāli nepieciešama,» vērtēja A. Mačeks. Viņam piekrita arī deputāts Juris Krievs, norādot, ka šis rajons ir jāattīsta.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (18)

  1. Vēl uztaisiet pilskalna ielu par divvirzienu ielu āksti.

    Common, Pilskalna iela vnm bijusi klusa patīkama iela, bet jau tagad ir sačakarēta, tik liela satiksme kāda ir tagad nav bijusi.

    Jau Zaļās ielas iedzīvotājiem sačakarēts miers vēl Pilskalna ielai tagad ?

    Prātiņ nāc mājās

    24
    7
  2. Ko var murgot! Tikai tranzīt nodeva braucienam caur Bausku var atslogot pilsētu. Un apvedceļš bet kamēr tas būs Grenctālē svara ierobežojumu 7tonnas lai brauc pa citiem ceļiem!

  3. kas var būt labāks par šo, savulaik teica slavens pavārs. Kas var būt labāks par būvnieka iesaistīšanu novada naudas “apguvē”? Pat tad, ja “atslogojot” Zaļo ielu, “korķis” veidosies uz Kalna ielas, ko nevar “atslogot”. Kā arī, vai nav viena feina doma, naudu, ko varētu izmantot daudzu līdz kliņkim novestu ielu remontam, izmantot vienā piegājienā, Pilskalna ielas pagarinājumā, ar “sīkumiem” nekrāmējamies.

  4. Jā,kā tad, Lidostas ielu ( vai kā viņu tur pareizi) izveidojot ar biznesa parku,tika teikts un veidots ar domu lai smagie nebraukā pa Salātu ielu. Un? Vai kāds brauc to nelielo apli,kā tad,tapat smagie brauc pa Salātu ielu un talak pa Dārza ielu. Klaunu bars,tagad tik domās nezin kadas atrunas,iemeslus tai taisītu to Pilskalna ielas pagarinājumu. Nu cik var!!!

    13
    1
  5. Ja jau ko pagarina, tad tikai turpinot jau esošo, bet šeit ir divi savstarpēji nesavienoti Pilskalna ielas posmi ,kur vienu to tālāko un īsāko grib izlaist uz A-7.Vai tad Bauska ir tik liela, ka mums ir divas Pilskalna ielas jeb iela beidzas pie Upmalas ielas un tad pēc kāda 1/2 km atkal parādās ? Šitie domu gājieni nu nav saprotami , bet deputātam taču vienalga – par ko liek, par to balso. Varbūt var parādīt bildē, pa kurieni tad to Zaļo ielu plāno atslogot, jo Pilskalna iela ir daudz šaurāka , un tur arī tomēr dzīvo cilvēki. Un vai Pilskaln ?a ielas daļas kādreiz vispār plānots savienot ?

    8
    1
  6. Ko no kā atslogos un kāpēc? Vai galvenais nav par pašvaldības naudu kaut ko nopirkt? Kā pārdevējs ir saistīts ar lēmējiem? Nav miljonu objektu, bet ļoti gribas pasildīt pirkstus miljonu siltumā?

  7. Nu tik pamēģiniet! Kārtējais sokmaņplāns kā tikt pie kotletes un karbonādes no armēnijas.

    18
  8. Yuu.
    Kādu vēl klusumu, Dzīvojot pilsètà , tad jàiet uz laukiem dzīvot! Pilskalnu ielu sen vajadzèja par divvirzienu ielu !

    3
    4
  9. vai, kāds blakus papuča privātmājai Ziedoņos nevarētu uzsliet fermu? Vai kādu celtniecības atkritumu drupinātāju, sapratnes uzlabošanai?

    20
  10. Kā tieši Pilskalna ielas pagarinājums atrisinās Zaļās ielas noslodzi ?

    Tas var nedaudz palīdzēt tiem, kuri brauc no Elejas puses vai Rītausmām. Bet kur tālāk? Visiem uz Lietuvu baigi vajag ?

    No Grenctāles puses iebraucot Bauskā tāpat šo ielu izmantot nevarēs, jo tā ir vienvirziena.

    Bet, ja kāds iedomājies Pilskalna ielu par divvirzienu nu tad tiešām ar galvu nedraudzējas. Pirmkārt iela ir par šauru divām joslām pretējos virzienos. Otrkārt mājas ļoti tuvu ceļam, kas jau bīstami gājējiem, treškārt ir Pilskalna ielu šķērso daudz citu ielu, līdz ar to ir daudzi kreisie pagriezieni, kas bremzēs satiksmi . Ceturtkārt turpat ir stadions, kur bērni skraidelē šurpu turpu. Piektkārt dzīvojamā zonā ir šī iela, visapkārt ir privātmāju rajons. Sestkārt, smagie vai autobusi ja brauks, lēninās satiksmi plus būs bīstami apkārtējiem.

    Nezinu, kuri domē bīda no saviem radiem atpirkt Bauskas pašvaldības vārdā šòs īpašumus, bet nedos tas tieši pilnīgi NEKO.

    Labāk domājiet kā novirzīt tranzītu caur Skaistkalni vai lobējiet apvedceļa izbūvi.

  11. Kādreiz Pilskalna ielā netīšām iebrauca treilers ar lielu ekskavatoru un knapi tika arā no tās ielas. Mazi pagriezienu rādiusi krustojumos, kāds gaisvadsvads traucēja. Kombains Pilskalna ielā arī būtu labs variants, īpaši divvirzienu ielā. Par fiksās idejas finansiālo un tiesisko pusi. Vai Bauskā un Latvijā vispār ir kāds prokurors, kas pašvaldību budžeta izšķērdēšanas gadījumā, interešu konflikta gadījumā , korupcijas gadījumā, valsts nozagšanas gadījumā ierosinātu vismaz krimināllietu? Tās nav velosipēda zādzības, iesnieguma nebūs. Iedzīvotājiem vairs nav naudas visu veidu kāsēju rijības jeb laupīšanas nodrošināšanai un nenormālo valsts un pašvaldības parādu apmaksai. Varbūt dārgāk un šikāk būtu gareniski būvēt tiltu-ielu virs Mūsas? Paralēli Pilskalna ielai? Varbūt iedzīvotājiem būtu lētāk tam zemes pārdevējam samest naudu un uzdāvināt lai šis atstājas no pašvaldības un pašvaldības finansētājiem- iedzīvotājiem? Varbūt ir shēma kā pašvaldības naudu padarīt par savu naudu? Mēs jūsu pasakām par gaidāmo laimi neticām.

  12. Nu sakiet tieši, domes tētuki, jāpalīdz uzvārīties zemes īpašniekam un jāsadala otkats. Tāda ir visa stratēģija un “atslodzē” un basta!

  13. Kāpēc pašvaldība ir bezzemniece, bet kāda baznīca esot liela zemniece? Un daži “frukti” ir zemes magnāti Bauskā.Kāpēc iedzīvotājiem jāapmaksā “fruktu” vēl labāka dzīve?

  14. Kāda ir summa? Iedzīvotāji varētu pārdot pašvaldībai par kādiem miljoniem kādu “savu” bedraino iekšpagalmu, ko pašvaldība savulaik iesmērēja iedzīvotājiem. Deputāti nepiekrīt? Lielajos pagalmos var mierīgi izbūvēt kādu “Kalnciema kvartālu” vai “Brodveju”. Var vienkārši ierīkot lietus kanalizāciju un noasfaltēt.

  15. Kad Bauskā sāks būvēt bumbu patvertnes iedzīvotāju drošībai ? Šajos nemierīgajos laikos var noderēt. Varbūt jau ir, tikai es to nezinu ?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.