Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

FOTO: Salātu ielā sāk demontēt veco asfaltu; jārēķinās ar satiksmes apgrūtinājumu

Jau šonedēļ plānots sākts Salātu ielas Bauskā remontu. Ceļu būves firmas SIA “Binders pārstāve Vita Noriņa apliecināja, ka pārbūvi iecerēts sākt no pirmdienas, 2. decembra.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Detalizēti ar satiksmes organizācijas izvietojumu shēmu var iepazīties pasūtītāja, Bauskas novada pašvaldības, tīmekļvietnē bauskasnovads.lv un vietvaras sociālā tīkla “Facebook” kontā.  “Shēmās redzams, ka satiksme turpmāk būvdarbu un tai piegulošajā zonā tiks regulēta ar ceļa zīmēm, norādēm un satiksmes organizācijas palīglīdzekļiem, tātad nebūs ne luksoforu, ne regulētāju. Tiks nodrošināta piekļuve visu būvdarbu teritorijā esošo īpašumu īpašniekiem, iedzīvotājiem, arī veikala “Mājai un Dārzam” apmeklētājiem,” skaidro V. Noriņa.

Viņa precizē, ka būvdarbi objektā sāksies ar vecā asfalta seguma frēzēšanu no Zaļās ielas puses. Noslēgtais līgums paredz, ka vecā seguma demontēšanas procesā viss atgūtais materiāls ir pasūtītāja īpašums. V. Noriņa norādīja, ka viss apjoms tiks nodots pasūtītājam.

Projekta īstenošanas ietvaros paredzēta brauktuves ceļa segas pārbūve 597 metru garumā, iekļaujot inženierkomunikāciju tīklu izbūvi ar jaunas ūdens apgādes sistēmas izbūvi (771, 80 m), sadzīves kanalizācijas izbūvi (829,10 m), lietus kanalizācijas sistēmas pārbūvi (959,20 m), elektroapgādes (ārējo) tīklu izbūvi 720 metru garumā ar 26 apgaismojuma stabiem, kā arī tiks veikti esošo inženiertīklu aizsardzības pasākumi, ceļa aprīkojuma uzstādīšana un labiekārtošana.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Lai nodrošinātu drošu satiksmes kustības līmeni ielas satiksmei, kā arī gājēju un citu satiksmes dalībnieku drošībai, izbūvēs gājēju/velosipēdistu celiņu, tāpat trases posma robežās pieslēgumā ar Mazo Salātu ielu līdz Pīlādžu ielai paredzēta rotācijas apļa izbūve.

Jau vēstījām, ka 12. novembrī Bauskas novada pašvaldību noslēdza līgumu par Salātu ielas posma pārbūvi Bauskā ar ceļu būves firmu SIA “Binders”. Līguma kopējā summa ir 1 956 536 eiro (bez pievienotās vērtības nodokļa), un būvdarbi tiks veikti atbilstoši SIA “ReālProjekts” izstrādātajam tehniskajam projektam. Līguma nosacījumi paredz, ka darbiem jābūt pabeigtiem desmit mēnešu laikā no būvdarbu zonas nodošanas dienas.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (13)

  1. Nodemontēs un tad būs tehniskā pauze… īstais brīdis sākt. Bauskā viss kā vienmēr.

    9
    12
  2. Tu gribēji lai Salātu ielas remonts notiktu reizē ar Zaļās un Kalnu ielu remontu ? Vai jau tā nebija sarežģīta braukšana Bauskā šovasar ? Bet tagad rudenī remontu uzsāk tikai tāpēc, lai nepazaudētu jau piešķirto līdzfinansējumu. Vai arī Emma gribēja piedalīties ar naudu no sava maciņa ? Ja nedara, tad slikti. Ja dara, tad atkal slikti. Kad tad ir tas īstais laiks darīt, jūsuprāt ? Un nē – es neesmu no tās pelēkās mājas …

    34
    4
  3. Līguma nosacījumi paredz, ka darbiem jābūt pabeigtiem desmit mēnešu laikā no būvdarbu zonas nodošanas dienas. Tad jau tagad var iesākt un mierīgi gaidīt pavasari.. 😀

    8
    1
  4. Ja ātri izdarīs, divi miljoni uz 600 metriem liksies aizdomīgi dārgi. Jāvelk gumija, turklāt asfaltēt agrāk par pavasari vienalga nevarēs.Tik garā termiņā varēs arī sadārdzināšanu izdomāt, it īpaši, ja BNKS bīdīs pazemes cauruļu darbus. Projekts bez kļūdām nav iespējams, vismaz Bauskā. Termiņš garš, soda nauda nav jāmaksā. Neērtības iedzīvotājiem 10 mēnešus? Nieks!

    13
    4
  5. Loti labi,ka remontē Salātu ielu,taču dažiem atkal komentātoriem viss ir slikti,tas un šitas ne tā,kur var būt tik pastulbi un negatīvi cilvēki.

    8
    5
  6. ne jau mums svarīgākais ir Bauskas, ne vien, ielu remots, bet gan fakts. ka šim nolūkam iegūstam ES finansējumu un tas, izskatās, mums jāapgūst vienlaicīgi, gada otrajā pusē, ja ne gada pašās beigās. Izskatās, ka tur, Eiropā visi ierēdņi nākuši no valstīm, kur “zaļa zālīte” visu gadu. Bet, vai tā ir, protams nē, jo tas ES finansējums “iedalīts” ne jau šogad un arī ne pagājušajā gadā Bet, kamēr tā nauda tikusi cauri vietējo un Rīgas ierēdņu “labirintam”, tās “derīguma termiņš” sasniedzis galējo robežu un gada beigās jāiespēj iespējamais, darot sādus darbus ziemā jārēķinās ar darbu sadārdzināšanu un iespējamo zemāku kvalitāti rezultātā, jo pie mūsu meteroloģiskajiem apstākļiem “ceļu darbi”tomēr ir sezonāli. Protams, par lielāku naudu tos var paveikt arī ziemā un, iespējams, tāds ir arī mūsu ES naudas ‘apguvēju” mērķis, sākot no ministrijām un ķēdītē uz leju.

  7. redzams, to teju pāris metru dziļo bedri, kurā atradās ne viena vien apraudātās vēl dzīvošanai it kā derīgās mājas Lidl būvlaukumā, drīz aizbērs. Bet, kā ar tām dzīvošanai derīgajām ēkām būs pēc Salātu ielas restaurācijas, vai tās joprojām atradīsies tajā bedrē, kur tās atrodas jau gadu desmitiem, pēc ielas uzbēršanas vēl padomju laikā?” Mēs visu darām iedzīvotāju labā”- tādi saukli skanēja gan padomju laikā, gan tagad no partiju mutēm. Bet, kā būs šoreiz, atstāsim joprojām veselu māju rindu ielas vienā pusē bedrē un turpināsim tik bērt to Bausku uz augšu, tuvāk Dievam?

  8. Jautājums pasūtītājiem un būvētājiem: “Par ko Jūs mūs, bedrē iebērtos, tik ļoti neieredzat?!”

  9. Vajadzēja iekļaut arī Vītolu ielu pa kuru brauc visas mašīnas no iekšpagalma, asfalts vienās bedrēs un plaisās.

  10. par padomju laikiem it kā viss skaidrs bija, jo privātīpašnieki bija neiederīgi tolaiku ideoloģijai, kā arī tolaik bija pamatota vajadzība viņus no Šišinašvili ielas padzīt, padomju valstij vajadzēja teritoriju, kurā būvēt priekš padomju cilvēkiem ideoloģiski pamatotu dzīvojamo telpu- visiem vienādas piecstāvenes. Bet tagad kāds ir pamatojums daudzu ģimeņu mājas atstāt zem apkārtējās grunts līmeņa, vai it visām restaurētajā vai salabotajām ielām veicot kolmotāžu, t.i. grunts uzbēršanu. Kāds tam visam pamatojums, pamatojums tam, lai nevis uzlabotu cilvēku dzīves apstākļus, bet tieši tos pasliktinātu? Vienīgais ieguvums, redzams, ir tas, ka nav jānomaina grunts kārta šajās atjaunotajās ielās, pietiek vien ar piebēršanu un, vai kāds pētīs, ir tā grunts nomainīta vai nav. Ja jau pat projektos ar visu “geodēzisko izpēti” vienā mierā var ierakstīt, ka zem restaurējamās ielas ir “mālsmilts” un jānorok vien nieka 50 cm. Bet, kurš “aborigēniem” baušķeniekiem nezin, dzīvojam uz māla slāņa, tā, kuru savulaik ieguva te pat tagadējās pilsētas teritorijā un te pat arī no tā gatavoja ķieģeļus.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.