Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Šķīdoņa dēļ vairākos autoceļu posmos ieviesti transporta masas ierobežojumi

Šķīdoņa dēļ Latvijā 575 grants autoceļu posmos ir ieviesti transporta masas ierobežojumi, informēja VSIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) pārstāvji.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Zemgalē transportlīdzekļu masas ierobežojumi, liedzot pārvietošanos transportam, kas smagāks par desmit tonnām, noteikti 106 posmos, tostarp arī Bauskas novadā.

Saskaņā ar LVC publicēto karti, uz autoceļa Ozolaine–Skaistkalne–Straumes (V1003) noteikts viens no garākajiem posmiem ar ierobežojumu – kopā 18 km (no 11. līdz 29.km).

Bauskas novada Valles pagastā uz autoceļa Taurkalne–Dobelnieki (V936) ierobežojumi ieviesti 12 kilometru posmā, bet uz autoceļa Mežmuiža–Krīči (V940) masas ierobežojums attiecas uz divu kilometru posmu (0-2.km).

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Transporta masas ierobežojumi noteikti arī uz autoceļa Zvirgzdi–Misa–Dāviņi (V1012), kur tie jāievēro aptuveni vienpadsmit kilometru posmā. Savukārt uz reģionālā autoceļa Bauska–Linde (P88) ierobežojumi ieviesti no 28. –46. kilometram.

Aktuālā informācija par ieviestajiem ierobežojumiem ir ievietota VAS “Latvijas Valsts ceļi” mājaslapā ŠEIT.

LVC norāda, ka, paaugstinoties gaisa temperatūrai, ir atkusuši grants ceļi valsts austrumu daļā, kur sniegs un apledojums šogad saglabājās ilgāk, savukārt Kurzemē sniegs nokusa ātrāk, tādēļ šajā reģionā ir samazinājies transporta masas ierobežojumu skaits autoceļu posmos.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Atkusnī uz autoceļiem ar grants segumu iestājas šķīdonis – pārmitrināts grants segums zaudē nestspēju un braukšanas apstākļi pasliktinās. Lai nestspēju zaudējušie autoceļi netiktu neatgriezeniski sabojāti, uz tiem ievieš autotransporta masas ierobežojumu, liedzot pārvietošanos transportam, kas smagāks par desmit tonnām, norāda LVC.

Latvijā vairāk nekā puse no valsts pārziņā esošā autoceļu tīkla ir ceļi ar grants segumu, galvenokārt tie ir vietējās nozīmes ceļi ar nelielu satiksmes intensitāti.

Vienlaikus kompānijā atgādina, ka grants autoceļu uzturēšanas darbus šķīdoņa laikā nav iespējams veikt – uzbraucot ar smago tehniku uz pārmitrināta, nestspēju zaudējuša ceļa, tas tiks sabojāts vēl vairāk. Uzlabot grants autoceļa stāvokli var tikai tad, kad tas ir apžuvis.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Atļaujas kravu izvešanai šķīdoņa laikā netiek izsniegtas. Satiksmes ierobežojumu ievērošanu kontrolē Valsts policija.

Bez ierobežojumiem šķīdonī atļauts braukt operatīvajam un sabiedriskajam transportam, svaigpiena pārvadātājiem, kā arī transportam, kas izved kritušus lopus.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (4)

  1. Jā, Bauskas novada domē joprojām nav speciālista, kur kaut ko sajēgtu no ceļu uzturēšanas. Sen jau vajadzēja ierobežot, negaidot, ka jau tā no neatbilstošas frakcijas (kura šķīst kā cukurs) ceļus izjauks lielgabarīta tehnika. Pavēroju jaunu tehnoloģiju: Jaunmodīgi būvēto ceļu līmenis ir zemāks nekā zemnieka lauks, nekādu grāvju, nekādas mitruma noplūdes. Tagad tiek ņemts talkā sentēvu rīks – lāpsta, un džeki ar lāpstiņu izrok grāvīšus, lai ūdens daudz maz notek uz zemnieka lauku. Grāvīši ir padziļi un bīstami vieglajam autiņam, jo var sasist riepas. Tie nekā nav atzīmēti un nav pamanāmi. Nevar saprast: smieties vai raudāt, bet kur skaties, paviršība uz bezatbildība. Vai varētu uzzināt, kur dome liks līdzekļus, ko ietaupījusi uz siltās ziemas rēķina un cik bieži varēs gaidīt, ka ceļus greiderēs? Līdz šim pašvaldība atļāvās nolaist greideri pa ceļu vienu reizi vasarā!!!!!!!!!

    9
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.