Uzņēmums «Rimi Latvia» 21. oktobrī atzīmēja astoto gadadienu, kopš sākta darbība Baltijas valstīs.
Uzņēmums “Rimi Latvia” 21. oktobrī atzīmēja astoto gadadienu, kopš sākta darbība Baltijas valstīs. Šajā laikā uzņēmums kļuvis par vienu no spēcīgākajiem pārtikas un ātrās aprites preču mazumtirdzniecības nozares pārstāvjiem Baltijas reģionā, informē SIA “Rimi Latvia”.
Dibināšanas dokuments, ar kuru saskaņā Latvijā darbu sāka SIA “Rimi Latvia” priekštecis, uzņēmums “Rimi Baltija”, parakstīts 1996. gada oktobrī.
Atzīmējot astoņu gadu darbības Baltijas valstīs jubileju, 21. oktobrī ikvienā Latvijas “Rimi” veikalā apmeklētāji tika cienāti ar astoņiem svētku kliņģeriem. “Rimi” Bauskā vadītāja Inga Upelniece mudināja neaizmirst, ka 14. novembrī divu gadu jubileja būs “Rimi” veikalam Bauskā.
No 21. oktobra “Rimi” īsteno pārdošanas akciju – nopērkot vienu produktu, otrs tiek dāvināts. Šī ir pirmā reize, kad “Rimi” mārketinga akcija rīkota vienlaikus visās trijās Baltijas valstīs, informē SIA “Rimi Latvia”. Firmas rīkotājdirektors Kristers Akerbergs stāsta: “Patlaban “Rimi” ir stabils un veiksmīgi strādājošs uzņēmums visā Baltijā, turklāt ar pietiekamiem resursiem, lai spertu nākamos soļus attīstībā, virzoties uz līderpozīcijām Baltijas tirgū.”
“Rimi” mērķis ir kļūt par tirgus līderi visas Baltijas pārtikas un ātrās aprites preču mazumtirdzniecības sektorā. Lai to panāktu, turpmāk arvien lielāka uzmanība tiks pievērsta vienotas stratēģijas un aktivitāšu koordinācijai un īstenošanai Latvijā, Igaunijā un Lietuvā.
Viens no nozīmīgākajiem soļiem ceļā uz “Rimi” pamatmērķi – līderpozīcijām Baltijas pārtikas mazumtirdzniecībā – ir tuvākajā laikā gaidāmā “Rimi” apvienošanās ar mazumtirdzniecības uzņēmumu “Kesko Food”. Tādējādi jaunais kopuzņēmums kļūs par lielāko veikalu tīklu Latvijā un kaimiņvalstī Igaunijā. arī visā Baltijā šis būs svarīgs faktors mērķa sasniegšanai.
“Rimi Latvia” mātes uzņēmums – kompānija “ICA Baltic” – Baltijas valstīs ir pārstāvēts ar 80 veikalu tirdzniecības tīklu. Tā mērķis no pašiem “Rimi Baltija” dibināšanas pirmsākumiem bija izveidot vienotus “Rimi” mazumtirdzniecības uzņēmumus visās Baltijas valstīs, nodrošinot vienotu lielveikalu un hipermārketu tīklu, kā arī preču izplatīšanas sistēmu.