Akciju sabiedrība «Bauskas piens» pārtraukusi ražošanu, par to laikus nebrīdinot klientus. Uzņēmuma vadības ignorance pret klientiem mūslaiku ekonomiskajā situācijā un saskarsmes kultūras normu kontekstā gluži vienkārši ir kliedzoša.Redakcijas darbiniecei tika norādīts – kas jūs par kontrolieri, ka man vajadzētu sniegt atbildes? Iebilde, ka lasītāji, šī uzņēmuma klienti, tomēr vēlas būt informēti, ja ne citādi, tad ar laikraksta starpniecību. Daudziem piena ražotājiem neizdodas noskaidrot, kāda būs uzņēmuma rīcība. Ne jau šis ir vienīgais pārmetums, kas adresēts avīzei, jo tā, lūk, esot atbaidījusi investorus.Ja palūkojamies uzņēmuma vēsturē, tad rajona laikraksts ilgus gadus ir sekojis līdzi kādreizējā Bauskas piena kombināta, vēlāk akciju sabiedrības «Bauskas piens» darbam. Mūspusē uzņēmums daudzus gadus ir bijis cienīts ar labām tradīcijām. Atceros demokrātiskā stila direktoru Elmāru Kaktiņu un viņa komandu. Kad viņš aizgāja pensijā, darbu turpināja Andris Dīcmanis, kurš pāragri aizgājis mūžībā. Viņiem abiem bija lojāla attieksme pret klientiem. Taču pašreizējā vadība atļaujas piena ražotājam sacīt: «Tā nav jūsu prātam aptverama lieta.» Un tie nav stiprākie vārdi, kas izskanējuši telefonsarunās. Manuprāt, paldies būtu jāteic tiem daudzajiem lauku ļaudīm, kas, paši būdami godīgi, nav beiguši gaidīt, kamēr viņiem samaksās par piegādāto produkciju. Vien jābrīnās, ka cinisms un izvairīšanās cilvēkiem nav bijusi gana laba mācība.Saistībā ar uzņēmumu rajona laikrakstam ir bijusi skaidra nostāja – lai tas darbotos. Taču stils, kāds valdījis visu šo gadu un par ko regulāri informē «Bauskas piena» klienti, gluži vienkārši nav pieņemams. Uzņēmuma neveiksmēm ir daudz cēloņu, bet viens no tiem, manuprāt, arī attieksme pret klientiem.
Zaudētais stils
00:00
10.10.2008