Autovadītājiem Bauskā tuvākajās nedēļās jābūt ļoti pacietīgiem, jo centrālajās ielās veidojas plaši satiksmes sastrēgumi. Galvenais to iemesls ir Uzvaras ielā uzsāktie ielas seguma maiņas darbi, kas ietver asfalta frēzēšanu un jauna seguma ieklāšanu, skaidroja Bauskas novada domes sabiedrisko attiecību nodaļā.
Baušķenieks Imants pastāstīja, ka situācija kritiska bijusi trešdien, kad “korķi” pilsētā bijuši gan no Elejas, gan no Rīgas puses. “Sākoties mācību gadam, apgrūtināta satiksme ir no rītiem, tagad to vēl noslogo remontdarbi. Varbūt tomēr bija iespējams darbus saplānot, kad skolēniem bija brīvlaiks,” pārdomās dalījās Imants.
Jau iepriekš pašvaldībā informēja, ka Uzvaras ielas virskārtas atjaunošanas darbi tika laikus iekļauti Bauskas apvienības pārvaldes 2024. gada budžetā. Ņemot vērā, ka pagājušā gada septembrī, sastādot budžetu, nebija zināms, ka Satiksmes ministrija atbalstīs tranzītielas sakārtošanu Bauskā, piešķirot valsts finansējumu, pašvaldībai šogad nācās Uzvaras ielas remontu pārcelt, pielāgojoties Kalna un Zaļās ielas rekonstrukcijas darbiem.
Uzvaras ielā strādā Bauskas novada uzņēmums SIA “Viona” noslēgtā līguma ietvaros par Bauskas pilsētas teritorijā esošo ielu un ceļu ikdienas uzturēšanu. Darbus plānots pabeigt trīs nedēļu laikā.
Trešdien, 9. oktobrī, satiksme remontējamos posmos tika regulēta ar luksoforiem. Nākamie apgrūtinājumi gaidāmi jau nākamajā nedēļā, kad notiks jaunās asfalta kārtas ieklāšana, bet ceļu būvnieks ir apsolījis, ka būs satiksmes regulētāji.
“Cilvēks fiziski uz vietas skatīsies un kontrolēs plūsmu atbilstoši situācijai. Arī SIA “Vianova” Zaļās un Kalna ielas remonta laikā sākotnēji ieviesa luksoforus, bet tad nonāca pie secinājuma, ka nepieciešams fiziskais regulējums un situācijas monitorēšana uz vietas. Diemžēl neērtības ir jāpiecieš. Zinu, ka ir vēlme, lai viss norit, ka neko mēs nemanām un neizjūtam, bet tā diemžēl vēl nenotiek,” teic Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja Līga Vasiļauska.
Atgādināsim, ka Uzvaras ielas sakārtošana sākta jau pagājušajā gadā, kad uzklāta jauna asfalta kārta, kā arī nolīmeņotas akas posmā no Parka ielas līdz Kalna ielas satiksmes rotācijas aplim. Šogad paredzēts segumu atjaunot no Parka ielas līdz satiksmes rotācijas aplim Brīvības bulvārī, ieskaitot pašu apli, tālāk līdz Mūsas tiltam, izlaižot tiltu un saremontējot sliktāko posmu, kas ir no tilta līdz rotācijas aplim Elejas, Ziedoņu un Īslīces ielas krustojumā.
Savukārt Kalna un Zaļās ielas darbi rit pēc grafika un sastrēgumu veidošanos salīdzinājumā ar iepriekšējo laika periodu neietekmē, apliecināja pašvaldībā.
Visus asfaltēšanas darbus plānots pabeigt līdz 15. oktobrim. Ceturtdien, 10. oktobrī, iecerēts noslēgt ietvju izbūvi. Tikmēr ierastajā ritmā turpināsies ielu aku izbūve, kas ir darbietilpīgs process, savukārt ielu horizontālā marķējuma uzklāšana tika pabeigta naktīs nākamajā nedēļā.
“Diemžēl sociālajos medijos tiek izplatīta maldinoša informācija, ka satiksmes kustības sastrēgumu cēlonis ir satiksmes organizācijas izmaiņas Kalna ielā Bauskā. Lūdzam iedzīvotājus nepārpublicēt nepamatotu informāciju,” aicina pašvaldība.
BDz varētu izveidot reportāžu no Zaļās ielas pie autoostas par bīstamo ielas šķērsošanu!
Uzlieciet tak luksaforu vai policijas regulētāju pie autoostas krustojuma…Izcili Bīstami tur ir!!!
Kauns!
Tas pats bardaks Plūdoņa ielas krustojumā, vienu joslu uzkrāsoja, zīmes, ka aizliegts kreisais pagrieziens, nav! Kas nogriežās pa kreisi teorētiski neko nepārkāpj, bet satiksmi kavē pamatīgi, steidzīgākie apbrauc pa labo pusi pāri līnijām riskējot nopelnīt lielo sodu un kādus 6 soda punktus
Kalna un Plūdoņa ielas krustojumā vismaz piecas!!! minūtes pie gājēju pārejas jāgaida, kamēr uz 15
sekundēm luksoforā iedegas zaļā gaisma. Un tā ir vienīgā gājēju pāreja uz Kalna ielas vecpilsētā.
Neērtības ir, bet remontdarbi bija nepieciešami. Paldies par skaidrojumu. Var pielāgoties, protams, ka var.
Vai,vai…ui,ui nekas pārdzīvos. Normāls sastrēgums,kad notiek ceļa darbi.
Lai iebrauktu no Rīgas Bauskā, sastrēgums sākas pie Skaistkalnes pagrieziena, izbraukšanai 16 minūtes. Uzvaras un Zaļā iela pilnīgi tukšas.
Atgriezies kreisā pagrieziena joslu,idiņi!!!
Nu Kalna ielas pārvērtības ir fenomenālas. Ja kāds griežās pa kreisi uz Plūdoņa ielu vai Rīgas ielu, tad visiem jāgaida.
Kurš ērms izdomāja samazināt joslu skaitu?
Tagad vēl sastrēgumi nav tik lieli, jo Kalna ielas luksoforā zaļais deg ilgāk nekā iepriekš. Bet kad atgriezīs atpakaļ, tad tikai īstie sastrēgumi sāksies.
Kādā sakarā uz Kalna ielas, kura ir pietiekami plata atstāta tikai viena josla katrā virzienā. Dienā caur Bausku izbrauc 24000 auto, un tagad vēl pa kreisi pie Plūdoņa, kas griežas stopē visu satiksmi.
Ja braucat lejā un grib iebraukt rātslaukumā, tad atkal bīstami, jo josla viena braucot lejā no kalna, jāgriež pa labi atkal stopējot satiksmi.
Braucot iekšā Bauskā pār Mēmeles tiltu ir divas joslas, un pēkšņi aiz tilta uz Kalna ielas pāriet vienā, kas ir bīstami no lielajām fūrēm, un tas atkal palēnina satiksmi.
Nu tiešām nevarēja atstāt tās divas joslas, kamēr apvedceļs nav ?
Iedzīvotāji esot sūdzējušies, tagad nu būs šaurība un visi tur lejā būs apmierināti..
Stulbie satiksmes mierinātāji var gavilēt – radīta kārtējā stulbība, kas baušķenieku dzīvi bojās daudz vairāk par sū…īgo, bet jau pierasto situāciju.
Fūras nedrīkst braukt cauri Iecavai un Bauskai!!! Apvedceļam jātop ātrāk par 2030.gadu. Sastrēgumi nav pieņemami tāpat kā troksnis un smirdoņa no izplūdes gāzēm Iecavā un Bauskā. Apvedceļš jāsāk būvēt ātrāk nekā paredzēts!
Skaisti lozungi un frāzes, kam maz sakara ar realitāti! Akkurāt kā “Zemi zemniekiem!”, “Fabrikas strādniekiem!”, “Maizi un darbu visiem!” un “Visu varu padomēm!”. Neizglītotiem ļautiņiem tas kādreiz patika, bet, kad to visu vajadzēja sākt darīt, tad izrādījās, ka nevar to izdarīt …
Pauls Timrots no Zebras varētu uztaisīt sižetu, labrāt dzirdētu, kas viņam sakāms par šādām pārmaiņām 😀
Cenšas izkaukt apvedveļu, kā to dabūja Ķekava. Tāpēc visiem tagad liks dažus gadus mocīties. Pilnīgs murgs un bezsakars tur sataisīts. Asfalts aizzīmēts ciet vietā kur varēja izveidot vēl vienu joslu augšup braucot. Un kādēļ? Tad paplašiniet ietves vai kaut ko dariet, nevis pusi ceļa vienkārši sakrāso un aizliedz izmantot.
Un jā, pie autoostas ir pazudušas gājēju pārejas. Ceļinieki paši laikam nav pamanījuši. Nav ne zīmes ne horizontālā apzīmējuma.
Tas vis jādara nakts laikā!!!
Es dzīvoju tur blakus un nevēlos lai pa nakti mani traucētu smagā tehnika un citi trokšņi.
Gribu izteikt pateicību SIA VIONA kolektīvam!!
Ļoti raiti rit darbi Uzvaras ielas sakārtošanā! Tā turpināt!
Kādu 2030.gadu.Naivums cerēt,ka Bauskai būs apvedceļš 2000 un kādā tur gadā.Bet par izplūdes gāzēm nu jā.Nevarēja piebeigt citādi to grūstošo vecpilsētu,izmēģinās šito variantu ar autoceļa A7 pārbūvi pilsētā.
policisti ĶER pārkāpējus, kaut kādas personas privātās regulēs satiksmi, tas posmiņš Uzvaras ielā maksās 4 500 000 , diez cik maksātu ceļu uzbūvēt no nulles, laikam 100 000 000 km ……..
BDz! Lūdzu amatpersonu sarakstu, kas balsoja, parakstīja dokumentus par A7 caurlaides spējas samazināšanu.
Lieliski redzēt kāda līmeņa firmas veic būvdarbus VIONA -bardaks uz 500 metru ieliņas -darbu organizācija un kultūra atbilstoša pagājušajām gadsimtam. Bardaku noorganizē fantastiskā ātrumā. VIANOVA – valsts galvenā autoceļa būvdarbu organizācija – mūsdienu tehnoloģijas , darbu organizacija labā un teicamā kvalitātē, darba kultūra nesalīdzināma ar vietējo uzņēmēju. Vai seguma m2 izmaksas atšķiras starp šim firmām?
Fantastiska pieredze dzīvot Bauskā, un sekot līdzi Bauskasdzīvei. Dzīvoju šeit nepilnu gadu,bet atziņas uz vienas pirkstiem jau saskaitāmas:
1. Ielas briesmīgā stavoklī- kāpēc tās neremontē. Ielas sāk remontēt- kapēc viņas remontē- baigie sastrēgumi, un visi domē ir idioti.
2. Bauskā nenotiek pasākumi. Bauskā notiek pasākums- kapēc tik skaļi, tas ir briesmīgi!
3. Bauska nav izdekorēta svētkiem. Bauskai uzliek dekorus- šausmas, kas tas tāds ir, nevarēja labāk!
Baušķi, jums kaut kad būs kaut kas labs- ļoti ceru, ka komentārus raksta vīrieši un sievietes, kas nespēj sasniegt orgasmu seksa laikā un šis ir jūsu vienīgais objekts, kur caur stulbiem un agresīviem komentāriem varat nolaist savu saspringuma tvaiku.
Brīdinu ari visas reliģiskās organizācijas – likumā skaidri un gaiši noteikts, ka jūs nedrīksta iespaidot cilvēkus, tas nozīme, ja es ar savu bērnu došos uz pilskalna parku apmeklēt Halovina pasākumu, un jūsu Jezus pasaku tēla atbalstītāji tur plivināsies, es jūs iesudzēšu tiesā par reliģijas uzspiešanu.
Beidziet raudāt, ļaujiet strādāt. Nekas, jāpacieš neērtības lai pēc tam būtu ērtības.
Vai pašvaldības ēku sliktais stāvoklis Kalna ielā ir īstais iemesls vienas joslas izveidei Kalna ielā un transporta joslas likvidācijai aku zonā, kur fūres tricināja Kultūras centru? Citas vecpilsētas tur praktiski nav, kā vien pašvaldības ēkas.