Pirmdien, 4. februārī, pulksten 14 Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā Jelgavā, Svētes ielā 33 notiks bezmaksas seminārs par kampaņu «Uzslavē labu servisu», portālu informēja kampaņas mārketinga un komunikāciju vadītāja Ieva Melbārde. Interesenti aicināti pieteikties pa tālruni 26348867 vai rakstot uz e-pastu registration@ideahouse.lv.Seminārā Jelgavā būs iespēja uzzināt vairāk par uzņēmumu un iestāžu iespējām, piedaloties kampaņā «Uzslavē labu servisu». Tiks pieaicināts arī mārketinga eksperts, lai iepazīstinātu dalībniekus ar idejām, kā veiksmīgāk izmantot kampaņas ideju uzņēmumos. Pasākumā piedalīsies arī «Lattelecom» un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāvji, lai kopīgi ar dalībniekiem diskutētu par laba servisa nozīmi uzņēmumos. Labsserviss.lv vadītāja Unda Krieviņa norādīja, ka semināru būtība ir pēc iespējas vairāk uzņēmumiem un iestādēm vērst uzmanību pie šī, šobrīd tik būtiskā jautājuma, kā uzņēmumos un iestādēs uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni. «Kampaņas «Uzslavē labu servisu» jēga ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt tos, kas sniedz izcilu klientu servisu, taču kampaņa arī sniedz lielisku platformu uzņēmumiem un iestādēm, kas ļauj novērtēt klientu servisa līmeni, izanalizēt pozitīvo, novērot nepilnības un saņemt rīcības plānu no ekspertiem, kā izskaust nepilnības, lai klientu apmierunātības līmenis augtu,» teic U. Krieviņa. Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums un valsts un pašvaldības iestāde. Jāpiesakās līdz 15. februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.uzslave.lv . Līdz šim kampaņā “Uzslavē labu servisu” pieteikušies vairāk nekā 20 pretendenti – Banku augstskola, “Bigbank”, “BTA”, “Krassky”, Patentu valde, Latvijas Universitāte, “Lombards24”, “McDonalds”, “Multikino”, “Narvesen”, “Olympic Casino”, “Volvo Trucks” un daudzi citi uzņēmumi un valsts iestādes. Kampaņa šogad norisinās devīto gadu. Laureāti tiks noskaidroti 12.aprīlī.
Jelgavā informēs par kampaņu «Uzslavē labu servisu!»
11:24
29.01.2013