Zināšanu apjoms jauniešiem, kuri iestājas vakara (neklātienes) vidusskolā, ir atšķirīgs.
Zināšanu apjoms jauniešiem, kuri iestājas vakara (neklātienes) vidusskolā, ir atšķirīgs.
Skolas mācību pārzine Iveta Marušēna secina: «Skolēnu kontingents ir specifisks, īpaši pamatskolas klasēs. Pie mums mācās otrgadnieki, jaunieši ar vājām zināšanām un pieauguši cilvēki, kuri skaidri apzinās izglītības nepieciešamību. Vislielākās problēmas daudziem sagādā matemātika. Mēs ar kolēģiem daudz esam par to diskutējuši. Mūsuprāt, vaina meklējama vispārizglītojošo skolu sarežģītajās matemātikas mācību programmās, jo nesekmības rādītāji ir augsti arī citās skolās. Mūsu skolēni ārpus stundām var apmeklēt papildkonsultācijas matemātikā, fizikā un citos priekšmetos. Izlīdzināt zināšanu atšķirīgās pakāpes ir ļoti grūti. Jauniešu domāšanas veids mainās, viņiem kļūstot pieaugušākiem. Šogad 10. klasē iestājās vairāki skolēni, kuriem jau 20 gadu. Viņu attieksme pret mācībām ir gluži citādāka nekā lielai daļai pusaudžu.
Vispārizglītojošo skolu vadība priecājas, ka izdodas atbrīvoties no nesekmīgajiem, otrgadniekiem un grūti audzināmajiem. Bet kur lai šie bērni paliek? Vakara vidusskola viņiem rada iespēju atsākt mācības. Ir daudz labāk, ja stipri viduvējs skolēns atrodas pie mums, nevis klaiņo pa ielām.»