Ceļa Ķekava–Skaistkalne posmā no pagrieziena uz Stelpi līdz Bārbelei pabeigti ceļa profila labošanas darbi.
Ceļa Ķekava–Skaistkalne posmā no pagrieziena uz Stelpi līdz Bārbelei pabeigti ceļa profila labošanas darbi.
Ja laika apstākļi būs labvēlīgi, līdz septembra beigām ceļam tiks uzklāta asfaltbetona izlīdzinošā kārta visā desmitarpus kilometru garajā posmā. Tā informē ceļu būves firmas «Avesta» tehniskais direktors Aigars Sēja.
Ceļa remonts tiek veikts Latvijas Autoceļu direkcijas (LAD) Bauskas nodaļas izstrādātā projekta ietvaros. Remonts sākotnēji bijis plānots trīs posmos – ceļa profila labošana ar smalkgraudainu asfaltbetonu, tad izlīdzinošās kārtas uzklāšana un visbeidzot asfaltbetona virskārtas izveidošana. Tomēr ierobežotu līdzekļu dēļ virskārtas izveidošana atlikta uz nenoteiktu laiku. Tā skaidro LAD nodaļas vadītājs Ivars Kalniņš.
Ceļa posma remontam kopumā atvēlēti nepilni 245 tūkstoši latu.
Lai gan ceļa remontdarbu termiņš pēc līguma ir tikai 2001. gada augusts, «Avesta» galvenos darbus steidz izpildīt jau šogad, lai nepieļautu ceļa tālāku nolietošanos un līdz ar to remontdarbu izmaksu pieaugumu. Pašlaik firma «Avesta» ir saņēmusi tikai ceturto daļu no nepieciešamā finansējuma, tādēļ pagaidām neatliek nekas cits, kā strādāt uz sava rēķina. «Ja Autoceļu direkcija spētu norēķināties uzreiz par padarīto, iespējams, remontdarbu termiņus varētu noteikt īsākus,» uzskata tehniskais direktors A. Sēja.
LAD nodaļas vadītājs I. Kalniņš atzīst, ka ceļu būvfirmas pašlaik strādā neapskaužamos finansiālos apstākļos. Savukārt LAD nodaļa pagaidām nav izstrādājusi nevienu jaunu ceļa melnā seguma atjaunošanas projektu, jo nav zināms, ar cik lielu līdzekļu daudzumu varēs rēķināties nākamgad. «Tā kā nepildās ieņēmumi no degvielas akcīzes nodokļa, trūkst naudas ceļu remontiem. To, kā turpmāk veiksies ar ceļu melno segumu remontiem un cik kapitāli tos būs iespējams izremontēt, noteiks valsts budžetā atvēlētais finansējums. Ja līdzekļi būs, ceļa Ķekava–Skaistkalne remonts noteikti virzīsies tālāk. Taču, godīgi sakot, par iespējām šo posmu kapitāli izremontēt es cerības pagaidām neloloju. Uzskatu, ka jau pašreizējais ceļa Ķekava–Skaistkalne remonts ir milzīgs sasniegums. Nākamgad šajā posmā nevajadzēs tērēt līdzekļus bedrīšu remontam, jo segums būs labs,» saka I. Kalniņš.