Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Uz Bauskas šosejas Valdlauču krustojumā satiksmi organizēs pa pagaidu apli

Turpinoties Ķekavas apvedceļa būvdarbiem, otrdienas, 18.oktobra, naktī Bauskas šosejas (A7) un autoceļa Valdlauči-Rāmava (V1) krustojumā jeb Valdlauču krustojumā satiksmi pārslēgs uz pagaidu rotācijas apli, un šāda satiksmes organizācija saglabāsies līdz novembra beigām, informēja VSIA “Latvijas valsts ceļi” pārstāvji. 

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Valdlauču krustojumā tiks demontēti luksofori, bet gājēju satiksme notiks pa atsevišķu celiņu un gājēju pārejām.

Maksimālā braukšanas ātruma ierobežojums apļa zonā būs 30 kilometri stundā. 

Autobusu pieturvietu “Rāmava” atrašanās vieta nemainīsies. Satiksmes organizācijas izmaiņas notiek Ķekavas apvedceļa būvdarbu ietvaros. 

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Jau ziņots, ka Ķekavas apvedceļa būvdarbu dēļ uz gadu ir slēgts Bauskas šosejas posms no pagrieziena uz Baložiem līdz Katlakalnam un satiksme novirzīta pa jaunizbūvēto Ķekavas ielu paralēli Bauskas šosejai.

Pērn jūlijā tika noslēgts līgums par Ķekavas apvedceļa izbūvi, kas ir Baltijas valstīs pirmais vērienīgais publiskās un privātās partnerības projekts ceļu būvniecībā, kas tiks īstenots pēc “projektēt-būvēt-finansēt-uzturēt” modeļa.

No diviem pretendentiem, kuri iesniedza piedāvājumus, “Kekava ABT” izvēlēts kā saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, kam bija arī zemākā cena. Šo personu apvienību ar 80% no kopējā ieguldījuma kontrolē Luksemburgā reģistrēts investīciju fonds “TIIC 2 (SCA) SICAR”, ko pārvalda TIIC. TIIC ir neatkarīgs infrastruktūras uzņēmums ar birojiem Luksemburgā, Portugālē un Francijā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Lai nodrošinātu Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanu, tostarp tā projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu, Satiksmes ministrijai tika dota atļauja no 2021. līdz 2043.gadam uzņemties valsts budžeta ilgtermiņa saistības, kas nepārsniedz 265,729 miljonus eiro, bruto pieejamības maksājuma segšanai, un valsts budžeta ilgtermiņa saistības 38,205 miljonu eiro apmērā pievienotās vērtības nodokļa (PVN) maksājumiem.

Būvdarbus plānots pabeigt līdz 2023.gada beigām, savukārt ceļa uzturēšanu privātais partneris veiks vēl 20 gadus pēc būvdarbu pabeigšanas, līdz ar ko visa publiskās un privātās partnerības projekta pabeigšana plānota 2043.gadā.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.