Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Kā SEO atšķiras no citām digitālā mārketinga disciplīnām

Apskatot SEO Eksperts plaši pārstāvēto SEO pakalpojumu klāstu, ir skaidrs, ka optimizācijas process ir vairākiem būtiskiem etapiem pilns. Starp tiem atradīsiet gan mājaslapas optimizāciju, gan atslēgvārdu izpēti un atlasi, kā satura plāna izveidi un izpildi, tā saišu veidošanu. Tomēr, nereti no klientu puses aktuāls kļūst jautājums – kā SEO atšķiras no citiem digitālā mārketinga disciplīnām? Lai palīdzētu arī Jums izprast šo procesu, esam apkopojuši  būtiskākās SEO pakalpojumu un citu digitālā mārketinga aktivitāšu atšķirības.

SEO vai SEM?

Jāsāk ar populārāko kļūdu, kad nereti tiek jaukti divi pavisam līdzīgi jēdzieni – SEO un SEM. Komunikācijas kanāls jeb mārketinga platforma ir viena, tās ir meklētājprogrammas, visbiežāk Google. Būtiskākā atšķirība ir SEO nodrošina pirmās pozīcijas, izmantojot optimizācijas procesus. Turpretī, SEM pamatā ir maksas reklāmas, kas redzamas starp meklētāja piedāvātajiem rezultātiem. Parasti tās ir PPC (pay-per-click) jeb maksā par klikšķi reklāmas, kas tiek veidotas tādās platformās kā GoogleAds un citas. Šajā gadījumā maksa ir ne tikai par uzstādīšanu un optimizēšanu, bet arī par katru klikšķi. Šādu elementu starp SEO pakalpojumiem noteikti neatradīsiet.

Tas, kas aktuāls un meklēts

Viennozīmīgi no citām digitālā mārketinga disciplīnām, SEO atšķiras ar to, ka tas pie auditorijas nonāk tad, kad tad ir nepieciešams, nevis ir nepārtrauktā kontaktā, kā piemēram, reklāmas banneri vai e-pasta mārketings. Protams, visi digitālā mārketinga elementi ir nozīmīgi zīmola mārketinga stratēģijā, bet būtiski, ka SEO ir tas elements, kas tiek aktivizēts tajā brīdī, kad mērķauditorija ir tiešām ieinteresēta par konkrēto zīmolu vai produktu. Citiem vārdiem sakot, SEO optimizācija nodrošina, ka informācija nonāks pie auditorijas tad, kad meklētājā tiek ievadīts atbilstošais atslēgvārds. Un šo komunikāciju nodrošina nekas cits kā pati lapa. Bez liekiem reklāmas baneriem. Un protams, SEO strādā arī pēc tam, kad potenciālais klients in nonācis mājaslapā, vedot to pa lapas iekšējo saišu ceļiem. Tieši šī iemesla dēļ, neatņemama SEO pakalpojumu sastāvdaļa ir iekšējo un ārējo saišu veidošana.

Mēs, SEO Eksperts pārstāvji, esam pārliecināti, ka SEO ir neatņemama un būtiska digitālā mārketinga daļa. Tieši tāpēc aicinām arī Jūs to iekļaut uzņēmuma mārketinga stratēģijā un pievērst uzmanību mūsu plašajam SEO pakalpojumu klāstam.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.