Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskā eksperimenta veidā plāno atteikties no vismaz vienas braukšanas joslas Kalna ielā

Bauskas novada pašvaldība eksperimenta veidā plāno atteikties no vismaz vienas braukšanas joslas pilsētas vēsturiskajā centrā Kalna ielā, informēja Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis (NA).

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Kalna iela Bauskā. Foto – Ivars Bogdanovs, “Bauskas Dzīves” arhīvs.

Nākamnedēļ pašvaldībai gaidāma tikšanās ar projektētāju, kas sagatavotu attiecīgo dokumentāciju.

“Mēģināsim uz eksperimenta laiku Kalna ielā samazināt vienu braukšanas joslu. Kopā ar projektētāju lemsim, vai eksperimenta laikā nepieciešams samazināt līdz vienai braukšanas joslai katrā ceļa pusē. Ja nākamnedēļ vienojamies, pēc tam sagatavojam dokumentāciju un iesniedzam uzņēmumam “Latvijas Valsts ceļi”, tad šogad to varētu realizēt,” skaidro A. Okmanis. Viņš  piebilst, ka turpmākais process atkarīgs no eksperimentā izdarītajiem secinājumiem.

Jau ziņots, ka pagājušajā mēnesī Bauskas novada pašvaldība organizēja konferenci “Kā (iz)dzīvosim līdz Bauskas apvedceļam?”, lai aktualizētu ar Bauskas un Iecavas apvedceļa izbūvi saistīto jautājumu virzību, kā arī diskutētu par iespējamiem īstermiņa risinājumiem A7 tranzīta ietekmes mazināšanai abās pilsētās.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Valsts galvenā autoceļa A7 satiksmes intensitāte ir trīs reizes lielāka par projektēto transporta vienību optimālo skaitu, būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

Bauskas novada pašvaldībā skaidroja, ka pētījumos ir pierādīta maģistrāles pārlieku negatīvā ietekme uz pilsētas iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši veselību, un pilsētvidi kopumā. Gaisa piesārņojums un trokšņu līmenis pilsētā pārsniedz normatīvajos aktos noteiktos robežlielumus.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (23)

  1. Čau Rasma!

    Kurā virzienā tad atteiksies no tās joslas?
    Labākais, ka pat uzrakstīts, ka intensitāte 3 reizes pārsniedz caurlaides spēju, bet, hmmm, laikam labākais veids kā pret to cīnīties ir to samazināt vēl vairāk?

    38
    4
  2. Tuvojās vēlēšanās..!! jāizmēģina visu, ko var… kā no filmas,, Stulbs un vēl Stulbāks”!?!?!

    36
    3
  3. Nedariet to,vienkārši palielināsiet avārijas situācijas.ieslēdziet loģiku.Tā tomēr ir maģitrāle nevis iela! Nedariet labāk neko,tas jums ir izdevies vislabāk! Labāk padomājiet par pagalmiem!Sevišķi vecpilsētā,pēckara filmas var uzņemt.!!!

    55
    2
  4. Labāk izdariet ko citu pilsētas un iedzīvotāju labāk nevis ceļa joslu samazināšana

    22
    2
  5. Kaut rīt aiztaisiet vienu joslu ciet, pie reizes saregulēsiet aku vākus in bedrītes palabosiet.Viss būs skaidrs tajā paša dienā, ka lēmums pilnīgi aplams un bez jeb kādiem ekspermentiem. Stāvēs automobīļi vienā garā rindā Kalna ielā no abām pusēm, aplī būs problemātiski iebraukt no Uzvaras ielas un smuki piersāņos gaisu. Nakamis,cik viegli būs iekļauties Kalna ielā no stāvvietas joslas, braukšanas joslā? – avārijas situācija +++ Vienīgajā joslā nojūk kravas ? – atkal korķis caur visu pilsētu un visi smuki stāv.

    40
    1
  6. Tak vienreiz jau kad taisīja ceļa remontu bija eksperiments. Sastrēgums turpinājās aiz codes.

    36
    1
  7. lai cik niecīga būtu Bauska, tomēr pāķis no laukiem pat tajā apmaldās…. Okmani, varbūt pirms sāc joslu samazināšanu, iebāz ar kailu roku divas naglas rozetē, kaifs būs tāds pats kā no joslu samazināšanas Kalna ielā

    25
    2
  8. Es arī neizprotu jēgu šim pasākumam… Sūdzas par piesārņotu gaisu, bet tajā pašā laikā ar vērienu to grasās pasliktināt vēl vairāk… Tas taču nav noslēpums, ka uzsākot braukšanu rodas vairāk izplūdes gāzes, nekā vienmērīgi braucot. Ja rodas rinda, kas nespēj visa aiziet pie zaļā, tad pēdējiem ir atkal jābremzē pie sarkanās gaismas. Un atkārtoti jāuzsāk kustība. Un jo garāks korķis, jo biežāk… Likumsakarīgi, ka gaisa kvalitāte pilsētā paliks tikai sliktāka. Vienīgais, kas varbūt varētu glābt situāciju, likvidēt Plūdoņa ielas luksaforu… Bet to diez vai kāds atbalstīs….

    27
    2
  9. Varbūt varēja arī minēt ,kas ir šāda satiksmes vēsture nebijuša un drosmīga experimenta autori?Tautai gribētos zināt kuras iestādes,institūti, zinātnieki,pētnieki,akadēmiķi,profesori un citi zinātnes spīdekļi veica šos fundamentālos darbus.Varbūt ne tik tālā nākotne varētu uzcelt šiem ļaudīm pieminekli vai nodēvēt viņu vārda kādu ielu!Kautriba protams ir lielisks tikums,bet šoreiz nu gan gribētos zināt savus varoņus.

    19
    1
  10. Man radās lieliska ideja! Tie joslu netaisiet ciet, lai stāv tukša, bet gan pārtaisiet par sabiedriskā transporta joslu! Tad vismaz vasarā ar moci es varēšu normāli uz darbu tikt. Bet nu ideja protams grandioza – samazināt satiksmi uztaisot milzīgus korķus. Nu tak pievesela saprāta esot, domādams neizdomāsi. Ka tik Bauskas gudrās galvas nav jāvirza uz Nobela prēmijas saņemšanu.

    17
    1
  11. Šis temats tā kā ir izdomāts, lai tagad paskatītos kā visi cepās vai vispār jau jumts kādam ir aizbraucis?!

    9
    1
  12. Tas laikam ir tas apvedceļa variants ko dundukiem iestāstīja Pleša kungs un ko tagad vietējie realizē
    Bet būs vēlēšanas un atkal solīs un baltais zirgs tiks atkal seglots……

    12
    1
  13. Parasti eksperimentus taisa, ja nav kā būs.
    Bet šajā gadījumā jau pirms eksperimenta sākšanas skaidrs iznākums – lieli sastrēgumi, gaisa kvalitāte vēl sliktāka un Bausku atcerēsies kā mūžīgos sastrēgumus. Vai Jūs vēlētos kādreiz braukt ko apskatīt uz pilsētu, kurā visu laiku jāsēž sastrēgumā? 😏

    16
    1
  14. Vienkārši slēdziet kreiso joslu smagajam transportam! Slēgt joslu visam transportam ir idiotisms! Tas radīs milzīgus sastrēgumus un gaisa piesārņojumu, kā arī radikāli pasliktinās satiksmes drošibu.

    8
    2
  15. Tiko nesen Okmaņa kungs draudēja slēgt pilsētu tranzītam brīvdienās un svētku dienās, tagad eksperimentējot sanāk, ka tā plūsma vispār neapstāsies NEKAD un neizbēgami ikdienas sastrēgumi.

    8
    1
  16. Jūs nopietni ticiet Baušķinieki apvedceļam??? Tagad jau idejas no jauniem deputātiem, viens joslas slēgs, otrs ielas mainīs vai piemineklis traucē pēkšņi… Bauskā izcēlās ar stipriem puišiem.. pat 90 nebija tā… P. S. FŪRES nepiesārņo pilsētu, mums Adbl izmešiem.

    6
    3
  17. Tikai nejauc savā vājā galviņā kopā kotletes ar mušām! Kāds sakars apvedceļam ar ielu nosaukuma maiņu vai pieminekļiem?

    2
    2
  18. Tiešām, neprofesionāļiem labāk ir nedarīt neko. Būs mazāk visa veida zaudējumu un problēmu.

  19. Kas tas par projektētāju, kas projektēs muļķību? Viņam nav žēl sertifikāta? Redzēsim vai LVC muļkību saskaņos. Vai tad Linkaitis ir no vienas partijas ar mūsu zaļi dīzeļainās domas milžiem?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.