
Darbu uzsācis uzņēmuma SIA „Bauskas novada komunālserviss” vienotais klientu apkalpošanas nodaļas tālrunis 8889. Zvans uz tālruni ir bezmaksas, portālu informēja Bauskas novada domē.
Zvanot uz šo numuru, klienti var iesniegt skaitītāju rādījumus, saņemt atbildi uz jautājumiem par rēķinu apmaksu, pieteikt pakalpojumus un saņemt konsultanta atbildi par pakalpojumu. Vienotais tālruņa numurs paredzēts arī saziņai par avārijas situācijām ārpus darba laika.
Bauskas novada domē paskaidroja, ka pagaidām šī kārtība paredzēta SIA “Bauskas novada komunālserviss” ( iepriekš SIA “Bauskas ūdens”, atgādināsim, ka 8. maijā stājās spēkā Latvijas Uzņēmumu reģistra lēmums, par izmaiņu veikšanu Bauskas novada kapitālsabiedrības SIA „Bauskas ūdens” statūtos, mainot uzņēmuma nosaukumu no SIA „Bauskas ūdens” uz SIA „Bauskas novada komunālserviss”) klientiem.
Līdz šim informācijas apmaiņa notika tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformā Bill.me. Vai tā tiks izmantota turpmāk, pašvaldība sola informēt nākamajā nedēļā.
Pārējo pašvaldības kapitālsabiedrību klientiem līdz pat 31.augustam nekas nemainās – tie piesaka pakalpojumus, nodod skaitītāju rādījumus vai sniedz informāciju par avārijām tai kapitālsabiedrībai, kura līdz šim ir nodrošinājusi komunālos pakalpojumus.
Savukārt no šī gada 1.septembra komunālo pakalpojumu sniegšanu visā Bauskas novadā pārņem SIA “Bauskas novada komunālserviss”, un tad gan vienotais klientu tālruņa numurs 8889 būs paredzēts visiem Bauskas novada iedzīvotājiem.