
Bankas «Citadele» klienti Bauskā neapmierināti ar kredītiestādes bankomāta darbību tirdzniecības centrā «Rimi Bauska». «Bēda ir tāda, ka Bauskā līdz pulksten 22 bankas «Citadele» naudas iemaksas aparāts ir tikai tirdzniecības centrā, kas nozīmē, ka ne agrākā, ne vēlākā stundā tas nav pieejams. Tāpat bieži nav iespējams naudu ieskaitīt. Pagājušajā nedēļā vairākas dienas aparāts bojāts. Vai tiešām kredītiestāde nevar rast iespēju un Bauskā uzstādīt diennakts pieejamības aparātu? Kādēļ tik ierobežotas iespējas mums kā klientiem? Kāpēc tik bieži esošais bankomāts ir bojāts?» interesējas baušķenieks Valdis.
Bankas «Citadele» privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītājs Jānis Mūrnieks paskaidroja, ka regulāri tiek uzraudzīta bankomātu darbība, tostarp arī Bauskā. «Šīs uzraudzības mērķis ir nodrošināt nepārtrauktus skaidras naudas darījumus privātpersonām un uzņēmējiem. Pašreiz vērojam, ka bankomāts ir brīvi pieejams. Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas varam spriest, ka pieprasījums pēc bankomāta, kas atrodas tirdzniecības centrā «Rimi Bauska», strauji samazinās pēc pulksten 19. Ja bankomātam ir radusies tehniska kļūme, tad tā iespēju robežās tiek novērsta dažu stundu laikā. Savukārt, ņemot vērā aktivitāti bankomātos un klientu ieteikumus, jāsecina, ka tirdzniecības centri ir viena no ērtākajām un izdevīgākajām bankomāta atrašanās vietām,» norāda J. Mūrnieks.
Viņš atzīmē, ka viens no lielākajiem izaicinājumiem diennakts bankomāta darbības nodrošināšanā ir piemērotas lokācijas atrašana – diennakts bankomāta atrašanās vietai ir jābūt ērtai un galvenokārt drošai gan klientam, gan bankai.
J. Mūrnieks sola ņemt vērā ieteikumu un izvērtēt iespēju nodrošināt Bauskas pilsētā bankomātu ar diennakts pieeju, par galveno prioritāti nosakot klientu drošību.