Sestdiena, 6. decembris
Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola
weather-icon
+5° C, vējš 2.98 m/s, DA vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Bauskas rajonā sakaru kvalitāte arvien pasliktinās

Pēc «Lattelekom» centralizācijas tālruņu lietotājiem sākušies grūti laiki.

Pēc «Lattelekom» centralizācijas tālruņu lietotājiem sākušies grūti laiki. Pretēji «Lattelekom» administrācijas struktūrās skandētajam sauklim «Klients ir mūsu karalis», tālruņu abonentu intereses patiesībā tiek pilnīgi ignorētas.
Pēc «Lattelekom» Zemgales zonas likvidēšanas Bauskā palikusi tikai viena struktūra – Klientu apkalpošanas centrs. Telefonu montieri, kā redakcijai izdevās noskaidrot neoficiālā sarunā, paši īsti nezina, kam viņi pakļauti. Savā apkalpojamajā teritorijā viņi sāk justies kā mazā ķeizarvalstī, diktējot klientiem savus noteikumus.
Vēl nekad īsā laikaposmā (sākot no 1998. gada 1. janvāra) «Bauskas Dzīve» nebija saņēmusi tik daudz pretenziju no rajona iedzīvotājiem par «Lattelekom» servisa pakalpojumiem. «Lattelekom» apstiprinātajos tālruņu lietošanas noteikumos paredzēts, ka telefons pēc bojājuma pieteikšanas jāsalabo kontrollaikā. Redakcija noskaidroja, ka kontrollaiks ir trīs dienas.
Bauskas rajonā šie noteikumi netiek ievēroti. Abonente no Brunavas pagasta (tālruņa numurs 38323) redakciju informēja, ka viņas telefons pēc bojājuma pieteikšanas salabots tikai divdesmitajā dienā. Nav līdzējuši nekādi atgādinājumi, jo montieri aizbildinājušies ar «svarīgākām lietām». Brunavas pagasta iedzīvotāju visvairāk pazemo «Lattelekom» augstprātīgā un nievājošā attieksme pret klientiem.
Līdzīgā situācijā nokļuvis arī tālruņa abonents no Īslīces pagasta (telefona numurs 55217). Bojājums pieteikts 1998. gada 13. janvārī, bet tālrunis salabots tikai 25. februārī. 27. februārī telefons atkal pārtrauca darboties, un līdz 9. martam, kad klients par notikušo informēja redakciju, sakari vēl nebija atjaunoti. Tālruņa īpašnieks vēlas zināt, kādēļ avārijas brigāde darbdienās beidz strādāt jau pulksten 16, bet brīvdienās vispār nestrādā. Viņš «Lattelekom» darbinieku izturēšanos pret klientiem nosauca par šokējošu. Abonents no Īslīces pagasta lūdz noskaidrot iemeslus, kas «Lattelekom» pakalpojumu servisa darbiniekiem liedz rīkoties operatīvi un novērst tālruņu bojājumus noteiktajā termiņā.
«Bauskas Dzīve» nesen bija publicējusi «Lattelekom» Bauskas rajona Klientu apkalpošanas centra vadītājas Valentīnas Skujas aicinājumu par visiem starpgadījumiem ziņot viņai pa tālruni 28100. Klienti apgalvo, ka tas nelīdz, jo montieri vienmēr atrod dažādus iemeslus, kas aizkavē viņu ierašanos izsaukuma vietā. Viena no visbiežāk nosauktajām likstām ir transporta līdzekļu trūkums. Vēl tiek minēta pārmērīgā slodze un apkalpojamās zonas paplašināšanās.
Daudziem rajona iedzīvotājiem ir pamatoti iebildumi arī pret sakaru kvalitāti. Ceraukstes pagasta iedzīvotājs Paulis Vīgants savu tālruni (numurs 26191) jau labu laiku uzskata par butaforiju. Piezvanīt nav iespējams, jo klausulē skan tikšķi vai valda klusums. Līdzīgu informāciju redakcija saņēmusi no Iecavas un Skaistkalnes pagasta, kā arī no citu apdzīvoto vietu abonentiem.
Sakaru un pakalpojumu kvalitātes straujā lejupslīde rajona iedzīvotājiem kļuvusi par ļoti aktuālu un grūti risināmu problēmu. Visas pūles nokārtot šīs lietas rajona mērogā bijušas veltīgas. Tādēļ «Bauskas Dzīve» uzskata par nepieciešamu faktu apkopojumu nosūtīt «Lattelekom» Sabiedrisko attiecību daļas vadītājai Anitai Leiškalnei.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.