Līdz 1. jūnijam jāizstrādā Kalna un Zaļās ielas Bauskā rekonstrukcijas projekts tā galīgajā variantā, bet līdz nākamā gada novembrim Kalna un Zaļās ielas, kā arī Mēmeles tilta rekonstrukcijas darbiem jābūt pabeigtiem.
Līdz 1. jūnijam jāizstrādā Kalna un Zaļās ielas Bauskā rekonstrukcijas projekts tā galīgajā variantā, bet līdz nākamā gada novembrim Kalna un Zaļās ielas, kā arī Mēmeles tilta rekonstrukcijas darbiem jābūt pabeigtiem.
Trešdien, 1. aprīlī, pilsētas Domē tikās vairāku nozaru vadošie speciālisti, pilsētas Domes, Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) un Autoceļu direkcijas (AD) pārstāvji. Viņi izskatīja pilsētnieku iebildumus un ierosinājumus, kas līdz šim izteikti ielu rekonstrukcijas projekta sakarā, precizēja topošo projektu.
Dome ieplānojusi aprīļa vidū pilsētas Tautas namā rīkot projekta publisko apspriedi. Tās mērķis – dot iespēju ikvienam vēlreiz iepazīties ar topošo projektu, izvaicāt projekta veidotājus.
Joprojām gatavi uzklausīt iedzīvotājus
Ceļu «Via Baltica» Bauskā uzlabos, taču tas nenozīmē, ka nebūs apvedceļa pilsētai, skaidro Domes priekšsēdētājs Jānis Teikmanis. «Via Baltica» projekta otrajā kārtā apvedceļš ir paredzēts. Protams, tas ir vēl vismaz pāris gadu desmitu jautājums. Ielu rekonstrukcija ir ciešā saistībā ar tilta remontu. Jau sen zināms, ka valsts interesēs šis ceļš caur Bausku saglabāsies arī tad, kad uzbūvēs apvedceļu. «Tādēļ rīkosim vēl vienu tikšanos ar iedzīvotājiem, lai palīdzētu noņemt spriedzi sabiedrībā, likvidēt jebkādas dezinformācijas sekas. Var droši zvanīt man, manai vietniecei Astrīdai Vītolai, esam gatavi atbildēt uz iedzīvotāju jautājumiem. Tāpat esam gatavi uzklausīt iedzīvotājus un atbildēt viņiem ar preses starpniecību,» saka J. Teikmanis.
Lielākā daļa ieteikumu ņemta vērā
No 19 iesniegtajiem konstruktīvajiem priekšlikumiem AD neatbalsta septiņus, stāsta AD ceļu tīkla daļas vadītājs Andris Arbergs. Piemēram, četras kustības joslas paredzēts izbūvēt tikai Kalna ielā nevis visas centrālās ielas garumā, kā bija ieteikts. Sākot no Zaļās un Dārza ielas krustojuma, kustību paredzēts novirzīt divās joslās, kas ceļa pieslēgumu vietās pāries trijās joslās. Tāpat atsevišķos ielu posmos iecerēts izveidot drošības saliņas, kas būs piecus centimetrus augstākas par braucamo daļu, nodalīs braukšanas joslas un ierobežos pārgalvīgu braucēju rīcību. Jāpiebilst gan, ka līdz šim CSDD rajona nodaļas vadītājs Mintauts Lasmanis bija paudis nostāju, ka četras kustības joslas no satiksmes drošības viedokļa ir visoptimālākais risinājums.
(Nobeigumu lasiet 6. aprīļa avīzē)