«Mūsas» trasē svētdien, 19. jūlijā, – pirmā Latvijas čempionāta rallijkrosā pēdējie un izšķirošie braucieni.
«Mūsas» trasē svētdien, 19. jūlijā, – pirmā Latvijas čempionāta rallijkrosā pēdējie un izšķirošie braucieni.
Čempionāta pirmais posms risinājās pie mums 7. jūnijā, otrais bija 21. jūnijā Jelgavā un nu – pēdējais, trešais, posms atkal Bauskā. Sacīkšu organizatori šosvētdien gaida vairāk dalībnieku nekā uz pirmā posma braucieniem.
Oficiālie čempionāta rezultāti pēc pirmajiem diviem posmiem liecina, ka 1. divīzijā nepārspēts līderis ir Vladislavs Šlegelmilhs (40 punktu), otrais – Aigars Nitišs (34 punkti) un trešais – Arnis Šķesteris (26 punkti).
Automobiļiem 2000 cm³ klasē visvairāk punktu (37) ir Mārim Druvam, bet Ainārs Igaveņš un Viesturs Tilgass sakrājuši vienādu punktu skaitu – katram pa 27. Gaidāms, ka Bauskā abi cīkstēsies ne pa jokam. Tikpat interesanta cīņa varētu būt arī 1600 cm³ klasē starp Ivo Traubergu un Jāni Bogdanoviču (viņiem ir 35 punkti). Trešais labākais braucējs šajā klasē pagaidām ir Uģis Traubergs (34 punkti). Bauskas puses zemnieku saimniecību «Jaunskadiņi» pārstāvošais sportists Gints Balodis otrā posma sacīkstēs ieskaites punktus vispār nav guvis.
Mūspuses skatītājiem un līdzjutējiem saspringtākie varētu būt braucieni automobiļiem 1300 cm³ klasē, jo baušķeniekiem, SIA «Palmo» pārstāvjiem, ir reālas izredzes būt līderiem. Pašlaik pirmais ir Ivo Sāvičs ar 30 punktiem, bet 2. – 3. vietu ar 29 punktiem dala baušķenieks Māris Neikšāns un Modris Empelis. Raivis Skvireckis no «Palmo» pirmajā posmā nebrauca, bet otrā posma sacīkstēs Jelgavā viņš uzrādīja visspožāko rezultātu – 20 punktu. Iecavniekam Gatim Purmalim par abiem posmiem 20 punktu.
Tā kā rallijkrosa čempionāti mūspusē jaunums, lasītājiem un potenciālajiem skatītājiem atgādinām dažas nianses, ar ko rallijkross atšķiras no autokrosa: startam un 40 – 60 procentu trases jābūt ar asfalta segumu; priekšbraucienos vietu nosaka laiks, kādā trase veikta, nevis braucienā iegūtā vieta; sacīkstēs tiek sasniegti lielāki ātrumi nekā autokrosā.