Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Alus ražotāji: Hokeja čempionāta laikā alus patēriņš Latvijā pieauga; «Bauskas alum» – divciparu pieaugums

Hokeja čempionāta laikā alus patēriņš Latvijā būtiski pieauga, aģentūrai LETA atzina aptaujātie alus ražotāji.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

SIA “Bauskas alus” valdes loceklis Nils Kazaks norādīja, ka alus patēriņš hokeja čempionāta laikā būtiski palielinājās tieši HoReCa (viesnīcu, restorānu, sabiedriskās ēdināšanas) sektorā, kur lielākais pieprasījums bija pēc lejamā alus.

Viņš minēja, ka “Bauskas alus” kopējais pārdošanas apmērs HoReCa sasniedza divciparu pieaugumu. To veicināja “Bauskas alus” sadarbība ar Latvijas Hokeja federāciju un alus tirdzniecība oficiālajā fanu zonā pie arēnas “Rīga”.

Arī AS “Aldaris” komunikācijas vadītājs Toms Kursītis atzīmēja, ka “Aldaris” novēroja alus patēriņa pieaugumu maijā, ko ietekmēja gan hokeja čempionāts, gan maijam netipiski siltie laika apstākļi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kursītis norādīja, ka par kopējo alus tirgu maijā patlaban grūti spriest, bet HoReCa segmentā labi realizācijas rezultāti novēroti alum “Mežpils gaišais”. Salīdzinot ar 2022.gada maiju, šogad maijā “Mežpils gaišais” patēriņš vairāk nekā dubultojās, un maijs kopumā bija labākais mēnesis pēdējos trīs gados ne tikai konkrētajam alum, bet HoReCa apjomiem kopumā.

Tāpat viņš atzīmēja, ka arī tirdzniecībai veikalos, kioskos, vīnu un stipro alkoholisko dzērienu veikalos šā gada maijs salīdzinājumā ar 2022.gada maiju ir paradījis pozitīvu dinamiku. “Mežpils” zīmola realizācija maijā ir augusi par 25%.

Kursītis stāstīja, ka šogad maijā, salīdzinot ar 2022.gada maiju, par 26% pieauguši arī bezalkoholiskā alus pārdošanas apmēri. Pieaugumā lielākais pienesums bija “Mežpils” bezalkoholiskā alus pārdošanas apmēriem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Jau ziņots, ka “Bauskas alus” 2021.gadā strādāja ar 6,903 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,8% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 12,7% un bija 2,526 miljoni eiro. Kompānijas finanšu rezultāti par 2022.gadu vēl nav publicēti.

Kompānija “Bauskas alus” reģistrēta 1999.gadā, un tās pamatkapitāls ir 932 064 eiro. “Bauskas alus” vienīgā īpašniece ir SIA “Lāčplēša alus”, kura savukārt pieder SIA “Cido grupa”, kuras lielākā īpašniece ir Dānijas “Royal Unibrew” (99,99%).

Tikmēr “Aldaris” 2021.gadā strādāja ar 21,568 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,8% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas zaudējumi samazinājās par 26,7% un bija 2,077 miljoni eiro. Uzņēmuma finanšu rādītāji par 2022.gadu vēl nav publicēti.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kompānija “Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums, taču “Aldara” vienīgā īpašniece ir Zviedrijas “Carlsberg Sweden Holding 2”. Kompānija “Aldaris” reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 37,671 miljons eiro.

Publicitātes foto, autors: Valdis Skudre, “Bauskas Dzīves” arhīvs.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (1)

  1. Tad jau tagad pāris tonnas varētu pa velti padalīt uz tā karstā laika rēķina,bet neee tik lielās cik izpārdots,ehhh Mizals ne bauskas alus

    1
    3
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.