Sestdiena, 20. decembris
Lelde, Sarmis
weather-icon
+3° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Nenoskārstās naksnīgās sarunas par tēmu...

Baušķeniece Aina Ķ. kādā februāra naktī kļuvusi par liecinieci telefonsarunai ar intīmservisu.

Baušķeniece Aina Ķ. kādā februāra naktī kļuvusi par liecinieci telefonsarunai ar intīmservisu. Neizprotamā veidā tā bijusi dzirdama viņas tālruņa klausulē. Ainas kundzi tonakt mocījušas locītavu sāpes, viņa nav varējusi iemigt. Ap trijiem naktī licies, ka telefons (1998. gada martā ražots «VEF Tranzistor») neierasti klikšķ. Noceļot klausuli, izdzirdēta sievietes un vīrieša saruna krievu valodā par seksu. Mēģinājums iejaukties un sacīto pārtraukt nav izdevies, jo runātāji Ainas kundzi nav dzirdējuši.
Putekļiem klātais noslēpums
No rīta abonente par notikušo mēģinājusi ziņot SIA «Lattelekom», bet skaidrību nav guvusi. Pat saņēmusi pārmetumus, ka… pacēlusi klausuli.
«Lattelekom» klientu apkalpošanas daļas vadītāja Valentīna Skuja «Bauskas Dzīvei» komentēja, ka ir informēta par abonentes nr. 10585770 pretenziju un tās pārbaudi. Pie klientes ieradies speciālists no «Lattelekom» Bauskas nodaļas. Pārbaudīts sadales skapis, kurā atrodas Ainas kundzes dzīvoklī ienākošais telefona kabelis. Konstatēts, ka skapja durvis bijušas aizvērtas, vadi klāti ar biezu putekļu kārtu. Nav atrasti pierādījumi, ka būtu noticis pieslēgšanās mēģinājums.
Naktīs abonentiem jāguļ
V. Skuja apšaubīja, vai kliente tiešām stāsta taisnību. Kas tas esot par cilvēku, kurš naktī neguļ un ieklausās katrā troksnītī? Tā jau sazin ko varot izdomāt…
Skujas kundze nevēlējās piekrist «Bauskas Dzīves» izteiktajām aizdomām, ka minētā komutācija (operācija, kas saistīta ar vadu pārslēgšanu – I. M.) varētu tikt veikta centrālē, iespējams, Rīgā, nevis Bauskā. Viņa drīzāk pieļāva, ka vispār nekāds savienojums ar klientes numuru nav noticis, gluži vienkārši – «gadījies», ka svešu sarunu var dzirdēt vēl kāds.
Klientu apkalpošanas daļas vadītāja V. Skuja uzsvēra, ka daudzi abonenti esot negodīgi, melo, atsakoties apmaksāt rēķinus. «Lattelekom» izskatot katru rakstveidā iesniegto pretenziju. Ja tādu iesniegšot arī Ainas kundze, jau pēc pāris dienām būšot zināms, vai minētā saruna tiešām reģistrēta šim tālruņa numuram un vai par to aprēķināta samaksa. «Bauskas Dzīve» nesaņēma atbildi, kas tādā gadījumā notiks tālāk.
Jāizvēlas «vietējās nozīmes» – immobilais tālrunis
V. Skuja atzina, ka masu informācijas līdzekļi pievērsuši pastiprinātu uzmanību gadījumiem, kad klienti izteikuši pretenzijas par it kā nenotikušām sarunām. Katrs iesniegums tiekot ļoti rūpīgi pārbaudīts un klientam jāsagaida atbilde. «Lattelekom» arī meklējot iespēju aizsargāt abonenta tiesības. Jau tagad klienti, kuriem nav nepieciešams regulāri sazināties ar citām Latvijas pilsētām, var atteikties no šī pakalpojuma. No šāda tālruņa varēs veikt tikai vietējās sarunas. «Bauskas Dzīvei» neizdevās noskaidrot, vai, ierobežojot pakalpojumu apjomu, tiks samazināta abonēšanas maksa.
Bailes ielūkoties rēķinā…
Ainas kundze nejūtas atbildīga par notikušo, tomēr viņa ar bažām gaida brīdi, kad tiks saņemts rēķins par šī mēneša tālruņa sarunām. Jāteic, ka līdzīgas izjūtas jau vairākus mēnešus ir daudziem «Lattelekom» abonentiem.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.