Jau trīs mēnešus Mežotnē nedarbojas tālrunis, kura numurs ir 68398. Abonentei tas radījis lielus materiālus un morālus zaudējumus.
Jau trīs mēnešus Mežotnē nedarbojas tālrunis, kura numurs ir 68398. Abonentei tas radījis lielus materiālus un morālus zaudējumus. Viņa strādā par veterinārārsti un apdrošināšanas aģenti. Veikt abus pienākumus bez telefona izmantošanas ir gandrīz neiespējami.
Mežotniece «Bauskas Dzīvei» skaidroja, ka 1998. gada 9. novembrī par tālruņa bojājumu viņa ziņojusi SIA «Lattelekom» Bauskas klientu apkalpošanas centram. Vēlāk zvanījusi uz Rīgu, jo Bauskas klientu apkalpošanas centrs nav sniedzis nekādu atbildi. Visi mēģinājumi bijuši neveiksmīgi.
«Bauskas Dzīve» sazinājās ar SIA «Lattelekom» Bauskas klientu apkalpošanas centra vadītāju Valentīnu Skuju un saņēma šādu skaidrojumu: «Telefona 68398 bojājumu abonente pieteica 1998. gada 9. novembrī. Noskaidrots, ka bojāts kabelis. Lai atjaunotu tālruņa darbību, nepieciešams veikt kabeļa remontu. Šo darbu izdarīt kavē grunts dziļais sasalums, jo bojājuma vieta atrodas zem asfalta.» Saņemtā informācija liek domāt, ka tikai pēc «dziļā sasaluma» atkušanas kabelis tiks salabots, jo nekādi konkrētāki solījumi oficiālajā tekstā nav sniegti. Taču Latvijas publisko telefonu lietošanas noteikumos norādīts, ka tālruņu bojājumi pēc to pieteikšanas jānovērš trīs līdz piecu dienu laikā…