Dienvidu elektriskie tīkli (DET) piektdien, 12. februārī, pirmoreiz Bārbeles tīklu rajonā (TR) rīkoja klientu dienu. Klātesot DET pārstāvjiem, Bārbeles TR vadībai un vairākiem interesentiem.
Dienvidu elektriskie tīkli (DET) piektdien, 12. februārī, pirmoreiz Bārbeles tīklu rajonā (TR) rīkoja klientu dienu.
Klātesot DET pārstāvjiem, Bārbeles TR vadībai un vairākiem interesentiem, tika pārrunāti ar elektropiegādi un uzskaiti saistīti jautājumi.
«Iespējams, ka šādas tikšanās mums vajadzēja sākt rīkot jau pirms diviem gadiem, skaidrot klientiem tarifu veidošanas sistēmu un citus aktuālus jautājumus,» atzina DET direktora vietnieks darbā ar klientiem Mārtiņš Kalējs. «Tikšanās reizēs mēs vēlamies izzināt klientu problēmas, noskaidrot, ko nepareizi darām mēs, ko varētu darīt labāk. Ļoti vēlētos, lai iedzīvotāju atsaucība būtu lielāka. Aicinu klientus izmantot iespēju kopīgi apspriesties, jo tikai tā mēs varam atrast konstruktīvu risinājumu aktuāliem jautājumiem,» piebilda M. Kalējs.
Pavisam DET ietilpst deviņi tīklu rajoni. Pērn DET sākta klientu dienu rīkošana pēc kārtas visos tīklu rajonos. Bauskas tīklu rajonā klientu dienu ieplānots rīkot 16. aprīlī.
M. Kalējs skaidroja, ka elektroenerģijas tarifa paaugstināšana var notikt ne biežāk kā reizi gadā un ne vairāk par deviņiem procentiem, kas atbilst inflācijai un materiālu cenu pieaugumam. Uz jautājumu, vai šogad nav gaidāma kārtējā tarifu paaugstināšana, M. Kalējs atbildēja noliedzoši. Viņš arī piebilda, ka ir tikai divas klientu kategorijas, kam pienākas atlaide par elektroenerģijas maksājumiem. Pirmie ir Černobiļas AES avārijas seku likvidēšanas dalībnieki, kam pienākas 50 procentu atlaide. Savukārt pašvaldības, ja to atļauj sociālā budžeta līdzekļi, var maznodrošināto ģimenēm piešķirt noteiktu summu elektroenerģijas rēķina kārtošanai.